Tuesday 27 October 2015

SMS Muhyiddin Usul Undi Tidak Percaya Tersebar! Pastikan Berdasarkan Fakta Dan Bukti Sahih!!!

Assalamualaikum WBT Memandangkan terdapat desakan dan cabaran daripada pihak tertentu yang mahukan saya sendiri membawa usul hilang kepercayaan terhadap YAB Perdana Menteri,maka saya telah mengambil keputusan untuk berbincang dengan beberapa rakan ahli-ahli parlimen BN dan juga ketua-ketua Ummo bahagian. 

Hasil perbincangan, maka saya bersetuju dengan desakan dan cabaran tersebut. Saya telah berjumpa dan berbincang dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Wan Azizah Bt Wan Ismail semalam. Beliau bersetuju untuk menarik balik usul yang telah difailkannya,dan seterusnya memberi laluan kepada saya untuk memfailkan yang baru. 

Sekian 
Tan Sri Muhyiddin Yassin 
Timb Presiden Umno Ahli Parlimen Pagoh
-DialogMalaysia-

Berikut adalah mesej yang mula tersebar di ruang maya secara whatsapp dan sms. Apapun ianya belum dapat disahihkan samada mesej tersebut benar-benar dikeluarkan oleh Tan Sri Muhyiddin ataupun hanyalah mesej palsu yang dibuat oleh individu yang tidak bertanggungjawab.

5 comments:

Anonymous said...

" Apapun ianya belum dapat disahihkan samada mesej tersebut benar-benar dikeluarkan oleh Tan Sri Muhyiddin ataupun hanyalah mesej palsu yang dibuat oleh individu yang tidak bertanggungjawab. "

PERKARA BELUM PASTI TAK PERLU DI VIRALKAN DAN DI KOMEN BUKAN2.

Anonymous said...

Kalau palsu, TSM dapat pahala..Kalau BETUL..macamana?????

Anonymous said...

Tak nak ckp panjang lah...
Tsmy telah silap percaturan krn setia dan mgikut arahan mantan ketuanya dan bukan ketua yg sebenar.Sanggup jadi pembohong macam anwar Ibrahim dlm bab menjatuhkan org pain.Klu tsmy jadi pm pon...dia layak digelar sebagai pm boneka yg meneruskan legasi memewahkan Anak dan kroni mahdey.
Projek 1bestari.net paling hampas serta yg berkaitan bernilai berbilion RM masa jadi menteri pendidikan diberikan kpd kroni rapat mahdey!!!!
Tak ada ker dlm Malaysia nie sebuah syarikat melayu bumiputera yg layak!!!!????
Patut la seorg rakan expatriate sy dari Everton, england mengatakan era mahdey paling banyak bagi projek dan kemewahan kpd bukan melayu bumiputera.Itu yg mghairankan sedangkan mahdey dikatakan melayu dan sepatutnya membantu mrk.Dgn kata lain..era mahdey melahirkan ramai jutawan bukan melayu bumiputera!!!!!Hakikat nyata...

Anonymous said...

Tipikal anjing penjilat tegar ... menyalak berkobar2, fakta sorok bawah gebar... at least zaman madey bukan melayu dapat juga projek berbanding zaman ni melayu ke , bukan melayu ke... lansung x dapat projek tapi DUIT Kerajaan Ber bilion lesap.

PS.. Teringin Sangat nak Bukti2 makhluk penjilat niiii

Anonymous said...

Saya melayu di zaman madey yg dpt projek 150juta di zaman arwah tan sri yahya dan naza motor.Saya x kecoh pun.Psl apa la membohong je main ckp melayu x dpt projek.Bodoh punya penjilat najib.