Tuesday 27 October 2015

SIAPA 6 JAHANAM INI?





Sudah terang lagi bersuluh terdapat 6 jahanam dari dalam parti UMNO, timbul membuat bantahan kepada DS NAJIB PM kerana hendak membersih parti UMNO dari tangan-tangan pengkhianat Agama , Bangsa dan Negara. 

Mereka inilah juga terlibat MENGALIBABAKAN semua HAK KEISTIMEWAAN MELAYU , KETUANAN MELAYU, TANAH2 RIZAB MELAYU, KEKAYAAN HARTA-HARTA MELAYU sehingga Melayu menjadi papa kedana, menjadikan kemiskinan membawa kekafiran, menjadi pelarian dalam Negara sendiri maka amat patut mereka dihukum dengan seberat-beratnya kerana menjadi pengkhianat, zalim dan tidak berperi kemanusiaan.

Ahli-ahli UMNO sudah kenal pasti dan memahami segala perbuatan terkutuk yang dilakukan oleh 6 jahanam sehingga dilaknati Allah SWT , dilaknati para Malaikat dan dilaknati para penglaknat maka Allah SWT akan menurunkan hukumanNya yang amat terhina , azab sengsara dan bala bencana keatas mereka semua termasuk mereka yang bersubahat , bersekongkol , bekerjasama dan menyokong perbuatan terkutuk.


NAJIB DISERANG OEH SEGEROMBOAN SERIGALA LAPAR YANG LAPAR KUASA ,PERHATIAN ,WANG DAN TAKHTA.....LIHAT SAJA SALAH SATU SERIGALA DAH MULA MENUNJUKKAN TARING ,BERTINDAK MEMECAH KESATUAN TANPA RASA MALU DAN SEGAN. 


Sepatutnya gerombolan yang tua-tua bangka tersebut memberi pandangan bernas kepada kerajaann demi kebaikan rakyat tetapi hampeh semuanya. Betul la kata tuan gerombolan tua jahanam ni telah dirasuk dengan api kebencian dan dendam yang sinonim dengan perangai syaitan.


Bila legasi gagal diteruskan oleh najib ramailah kroni mahdey meroyan dan meracau!!!Ada mantan kata 'REDHA' dan ayat itu jadi mainan mulut.Kini berubah dan mudah-mudahan dia berubah terus jadi mcam sipudin tu.

Elok la kau orang bergaduh sesama sendiri wahai orang umno.Londehkanlah dalam kain semua,nak menang kat Selangor dan Penang jauh sekali lah! Nak ambik Kelantan lagi la mimpi..

UMNO perlulah muhasabah diri sendiri.Kalau masih angkuh dan ego,tunggu ajelah BN bungkus dalam Pru 14.

Umno dalam proses pembersihan.Kita tunggu dan lihat siapa yang kecundang.Umno parti keramat.Doa orang-orang terdahulu tentunya penuh keberkatan.Kalau kau orang pro Tun,kaji dan selidiklah kenapa dia jadi sampai macam tu.

Kalau kau orang pro Dapig or Pkr or Pas or Pan,jaga parti masing-masing.Mana yang boleh diambil contoh,ambillah.Tak rugi pun.Kalau bersih sangat pun tak la kalah negeri-negeri lain.

Dalam politik tak perlu malu kalau kita dah berusaha sebaik mungkin dan kita serah pada Allah,Ahli-ahli UMNO ,majoritinya adalah lebih baik dari zaman 22 tahun tu.Selamilah baik-baik tentu dapat melihatnya.

Hal orang lama yang dah tak dihormati adalah kerana sikap orang lama sendiri yang cakap tak serupa bikin.Tak kisahlah nak terlingkup ke tengadah ke tak peduli cuma mohon Allah permudahkan urusan Najib menerajui negara sampai pru 14 dan dengan jaya berjaya ,Seterusnya membimbing negara ke arah lebih baik untuk generasi seterusnya tanpa ada sikap tak baik seperti yang ada pada sesetengah generasi tua hari ini yang lupa diri dan bernafsu jahat.

10 comments:

Anonymous said...

UMNO perlulah muhasabah diri sendiri.Kalau masih senyap,angkuh dan ego,tunggu ajelah BN bungkus dalam Pru 14.

Umno dalam proses pembersihan.Kita tunggu dan lihat siapa yang kecundang.Umno parti keramat.Doa orang-orang TERDAHULU tentunya penuh keberkatan.Kalau kau orang pro Najib,kaji dan selidiklah kenapa dia terus diam sampai jadi macam tu.

Anonymous said...

Tidak sesuai dengan gelaran 6 jahanam...kerana kat luar ni ramai yang mempersoalkan Intergriti Najib ... Mungkin lebih sesuai gelarAN Ribuan atau jutaan Jahanam ...
ATAUPUN 2.6 BILION JAHANAM ....

Ha ha ha .. Cai penjilat menganggap apabila 6 jahanam takde... maka rakyat akan diam... ha ha ...

Anonymous said...

Ampu pun jangan la tinggi sangat... menghina orang biar berlapik kerana yang lebih jahanam adalah diri sendiri!

Anonymous said...

Beruntung dan bertuah Najib kerana ada penjilat setia spt dia ni..

Anonymous said...

Umno bersih apa benda nya asyik bnyk skandal dan konfratasi.Asyik cite tlg rakyat.Aku ahli Umno pun dah muak.Yg kat atas asyik menyalak aje.Negeri kami Selangor pun x blh nak amik balik.Bersih konon.Piraaaah..

Anonymous said...

6 jahanam!!???, kat dlm Umno skrg ni berpuluh puluh lagi penjahanam.Tggu jahanam Umno dan jahanam melayu dan jahanam negara.

Anonymous said...

Kihkihkihkih!bila baca komen di atas dapatlah kita menilai tahap kebolehan mentafsir buah fikiran orang lain.kebanyakan nya tak dapat nak selami idea admin.yang banyak tu komen nya penuh emosi yang tak dapat nak bantu menjanakan idea.penuh tohmahan dan maki hamun!komen untuk penyelesaian masalah langsung tak ada.komen hanya sekadar nak puaskan hati yang berjiwa kacau!

Anonymous said...

tuan admin yg mulia kenapa tiada gambo mengeraskan kotey..asik citer politik jer boring

Anonymous said...

si keras kotey ni saja provok ni atas arahan madey kotey yang dah mati pucuk.aku rasa si keras kotey ni gay tegar!ha3!apa kata kau tengok kangkang mak kau!gerenti keras kotey.

Anonymous said...

Jgn gaduh2 dan marah2 bro..mmg dah umno pada dulu dah mcm tu..sendiri buat isu.Yg kayakan cina pun umno,kayakan melayu pun umno.lingkupkan semua pun umno.Dia org x pernah belajar dari kesilapan.Org umno juga yg pecahkan parti sendiri.Umno bkn x kuat,tp ahli2 sendiri yg buat umno x kuat.Dah tiada lagi jatidiri.Duit yg membela maruah diri.