Tuesday 20 October 2015

KENAPA KERAJAAN TIDAK BERTINDAK TERHADAP BUDAK BIADAP NI? TAK BOLEH BUAT PENDAKWAAN KE???

APABILA ADA PENDAKWAAN,TAK BOLEH KE MOHON EKSTRADIKSI DARIPADA KERAJAAN SWEDEN???


“Sultan Johor Tukang Mabuk Arak…” – Ali Abd Jalil



Sejak kebelakangan ini istana Johor berada dalam keadaan yang cukup “panas”. Boleh dikatakan setiap hari Ali Abd Jalil melontarkan status kebencian melampau terhadap istana Johor . Segala jenis perkataan maki hamun yang paling teruk dilemparkan kepada Sultan Johor dan keluarga baginda.

Fenomena ini agak luar biasa memandangkan status kebencian tersebut di muatnaik hampir setiap hari. Ali Abd Jalil seolah-olah ada misi khas untuk memberitahu seluruh rakyat Johor berkenaan tuduhan dan kebencian yang beliau lemparkan kepada Sultan mereka.

Memandangkan Ali Abd Jalil ini bermastautin di Sweden maka perundangan kita gagal mengambil langkah untuk menghukum beliau memandangkan apa yg Ali Abd Jalil lakukan bukan merupakan satu kesalahan di Sweden.
Status Facebook yang dimuatnaik :
Mufti tukang baca doa… imam tukang mintak panjang umur… rakyat tukang kena tipu.
sultan tukang mabuk arak, gila puki, kaki kongkek… pastu rogol anak bini orang… JMF(Jembalang Mother Fucker) tukang culik anak bini orang… Polis tukang jilat bontot… Politikus tukang bodek, kipas, hipokrit (Pas pukimak babi)
Mulakan hari anda dengan nyanyi lagu puja berhala sultan, macam di Johor…. jadi bangsat sampai mampos..tanah kena gadai, rakyat jadi anjing kurap tukang kena tipu…Cibai !
Setakat ini, pihak istana Johor belum lagi membuat sebarang kenyataan berhubung tindakan Ali Abd Jalil ini. Namun kami percaya bahawa, masih ada ruang untuk membawa beliau ke muka pengadilan.
  • –  PRU14.tv

No comments: