Thursday 29 October 2015

MELAYU ASYIK BERCAKARAN EVANGELISTA AMBIL PELUANG!!! PENYAMUN TARBUS BERTERUSAN DALAM KEUNTUNGAN!!!






by akmy

Sangat risau mengenangkan Dr.M dan Muhyiddin akan terbelit seperti Anwar yang tak boleh berpatah kembali ke jalan lurus akibat terjebak dengan sponsor yahudi kerana “berkemungkinan” Dr M dan Muhyiddin termakan budi dengan YTL, Berjaya dan tokeh-tokeh besar lain apatah lagi Ling Liong Sik yang dirinya sendiri tokeh malah anaknya jutawan semasa Dr.M PM….

Seperti ditulis dalam blog “Mahathir juga perlu menjawab bagaimana dia menggunakan kuasanya melahirkan IPP yang dilihat kini lebih seolah-olah skim pencen kepada dia dan kawan-kawannya.

Entah kebetulan Muhyiddin juga terkait dengan YTL…Ramai pemain-pemain telco tahu kontrak YTL jauh lebih tinggi dari bid telco yang lain hingga 1 ke 2 billion lebih mahal.

Adakah ia kena mengena dengan menantu Tan Sri partner dengan YTL untuk dapat projek biometric?” 

Memang dah lama disyaki YTL ni lah dan semua billionair yang dapat untung atas angin nilah punca orang Melayu bercakaran satu sama lain.

Puncanya….“Di Malaysia, gerakan Evangelis mengambil manfaat daripada ahli-ahli perniagaan bergelar jutawan di Malaysia seperti Tan Sri Francis Yeoh (YTL Power), Tan Sri Chan Ah Chye (Kumpulan Europlus Bhd), Tan Sri Khoo Kay Peng, Tan Sri Tiow Hew Ting, Datuk Tony Tiah".

Banyak sangat kekeruhan yang perlu dijernihkan dalam penglibatan Dr.M dan Muhyiddin kerana ianya akan berurutan kepada sumber judi.Kemudian kepada sponsor kepada kafir harbi DAP yang diketahui sangat-sangat oleh Dr.M, Muhyiddin dan semua ahli UMNO (orang Melayu/Islam) sebagai anti Islam/Melayu seperti diperingatkan Perdana Menteri pertama Malaysia:

“"Jika DAP berterusan mempertikaikan Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan (peruntukkan mengenai hak istimewa Melayu), kekacauan akan berlaku dan keamanan dan kemakmuran yang kita kecapi akan hancur" “1985"  

Lim Kit Siang di dalam bukunya “Malaysia Crisis Of Identity” mengulangi cita-cita DAP mahu mewujudkan “Malaysian Malaysia”dengan menghapuskan hak istimewa orang Melayu.” 

Yap Pian Hon adalah seorang veteran MCA. Beliau berkata Teresa Kok tidak kenal akan kebudayaan yang sebenarnya kaum Cina. Ini ialah kerana naib pengerusi DAP itu seorang EVANGELISTA.

Politikus DAP yang selalu membuat onar adalah dari kalangan EVANGELISTA seperti Hannah, Tony dan Ong Kian Ming adalah DAP EVANGELISTA yang terlalu licik dan selalu bermuka-muka.

DAP pasti membawa malapetaka kepada kaum Cina. .“DAP fanatics Christian.”....

“Mereka bukan Cina.”… Politikus DAP macam Hannah tidak mengaku pun diri mereka Cina. Mereka EVANGELISTA !... 

Dalam temuramahnya dengan Malaysian Digest pada minggu lepas itu, naib presiden PCM Huan Cheng Guan juga mendakwa fanatik Kristian telah meracuni minda orang Cina agar menentang BN (“Huan also alleged that fanatic Christians are the ones spoiling the minds of Chinese people to go against BN”).

Akhirnya bersambung pula kepada yahudi dimana Dr.M dan Muhyiddin sangat bangga memakai kain lilit berpetak-petak tanda sokongan kepada Palastine… 

Di dalam bab Dominionism and Christian Zionisme in Malaysia, Ian Buchanan mendedahkan statistik sebanyak 70% penganut Kristian di Malaysia adalah Evangelis…

Gerakan Evangelis ini dipengaruhi agenda global imperialis barat dan Yahudi, fahaman mereka adalah Christian Zionism dan Dominionism. Walaupun tidak semua Evangelis di Malaysia berfahaman ekstremis begini, tetapi trend yang meningkat saban tahun membimbangkan. 

Justeru, bangsa Cina di Malaysia harus berhati-hati dengan strategi dan dakyah golongan Evangelis ini kerana mereka menyuntik faham ekstremis, sekaligus merosakkan hubungan antara kaum yang sedia lama terbina serta merenggangkan institusi kekeluargaan bangsa Cina itu sendiri…

3 comments:

Anonymous said...

ADMIN X HABIS2 WUJUDKAN PERSEPSI YG NEGATIF... PLEASE TUNJUKKAN BUKTI YG JELAS TERHADAP HUJAH2 YNG DIBERIKAN

" Banyak sangat kekeruhan yang perlu dijernihkan dalam penglibatan Dr.M dan Muhyiddin kerana ianya akan berurutan kepada sumber judi.Kemudian kepada sponsor kepada kafir harbi DAP yang diketahui sangat-sangat oleh Dr.M, Muhyiddin dan semua ahli UMNO...... "

Agaknya kalau Tun Dr M. merawat POPE pun akan dikatakan ade skandal dgn puak kristian ini.

ADMIN DAN CAI2 PENJILAT HANYA MAMPU BERMAIN DENGAN " PERSEPSI " SAHAJA..memalukan

Anonymous said...

Banyak sgt mkn dedak admin ni

Anonymous said...

kalau dah taksub melampau tak akan terima kebenaran yang dibentangkan!seolah-olah pujaannya maksum macam nabi! pentaksub lagi teruk banyak sangat makan tahik!