Wednesday, 21 October 2015

AGENDA AL MASEHI DAJJAL LAKNATULLAH!!!


BERITA TERGEMPAR!!
ORANG ISLAM WAJIB TAHU!!

Satu teknology baru yang di namakan HAARP 

dicipta oleh golongan dajjal Premanson / iluminati 
Untuk bertujuan menjadi Gempa bumi. Banjir. 
Tsunami,hujan dan mengawal cuaca. 

Adakah ini yang dimaksudkan didalam Hadith 

Rasulullah s.a.w: 

"Di antara tipu dayanya juga dia suruh langit 

supaya menurunkan hujan tiba-tiba hujan pun 
turun. Dia suruh bumi supaya mengeluarkan tumbuh-tumbuhannya tiba-tiba tumbuh. Dan termasuk ujian 
yang paling berat bagi manusia, Dajjal itu datang ke perkampungan orang-orang baik dan mereka tidak mengakunya sebagai Tuhan, maka disebabkan yang demikian itu tanam-tanaman dan ternakan mereka 
tidak menjadi". 

"Dajjal itu datang ke tempat orang-orang yang percaya kepadanya dan penduduk kampung itu mengakunya sebagai Tuhan. Disebabkan yang demikian hujan turun 

di tempat mereka dan tanam-tanaman mereka pun menjadi"

Untuk pengatahuan semua HAARP adalah untuk mengalihkan peredaran bumi sudah dilakar sejak beratus tahun. Cuma hasil dan kemajuannya baru nampakkini. Konsep utama teknologi gelombang
satelait enam penjuru dapat dilihatpada logo 
fahaman Cabbala atau ritual ibadat gerakan 
Illuminati laknatullah...

HAARP terletak di Alaska, Amerika Syarikat. Lebih tepatnya lagi HAARP beradadi Gakona, Alaska (latitude:62.39,longitude:145,15) yang terletak di 
barat Taman Nasional Wrangell-Saint Elias.
Kerja Stesen HAARP bermula pada tahun 1993. 
Kerja semasa IRI telah siap pada tahun 2007, dan kontraktor utama adalah BAE Systems Advanced Technologies. Pada 2008, HAARP telah menelan 
belanja sekitar AS $ 250 juta dalam kos
pembinaan. Operasinya dibiayai oleh cukai dan 
dibina oleh BAE Advanced Technologies (BAEAT).
Walaupun HAARP ini didakwa hanya berfungsi 
untuk menganalisis ionosfera dan mengenalpasti
potensi untuk membangunkan teknologi peningkatan ionosfera untuk komunikasi dan pengawasan, para pemerhati dan spekulator sememangnya 110% tidak pernah bersetuju dengan operasi yang mereka dakwa mereka jalankan.
Sekiranya HAARP ini adalah satu kajian untuk menganalisis ionosfera, mengapa HAARP ini perlu berada di bawah kawalan dan pengawasan Tentera Udara AS, Tentera Laut Amerika AS dan DARPA? Mengapa bukan di bawah kawalan dan pengawasan sebuah badan tertentu yang terkecuali daripada badan-badan ketenteraan tersebut? 

Ternyata, mereka mempunyai agenda yang tersembunyi di dalam menjayakan New World Order atau One World Government yang fasa pertamanya telah bermula pada tahun 1990.
Pada asasnya, HAARP diambil dari sebuah model alat pengesan minyak mentah di bawah laut. Apabila satu gelombang dipancarkan ke dasar laut dan satu bunyi yang tertentu yang dikenali sebagai note dipantulkan kembali ke atas, para peneroka laut dapat mengetahui apakah yang berada di dasar laut itu seperti minyak mentah dll. Perkara sedemikian dapat dicapai dengan hanya menggunakan gelombang yang sangat kecil dan sama sekali tidak mengganggu persekitaran di bawah laut..
Sesunggunya Allah maha mengetahui dari apa yang 
kita ketahui....

Perhatikan semula petikan hadis dibawah:

“...Dajjal itu datang ke tempat orang-orang yang percaya kepadanya dan penduduk kampung itu mengakunya sebagai Tuhan. Disebabkan yang demikian hujan turun di tempat mereka dan tanam-tanaman mereka pun menjadi..."

Hadis diatas menerangkan bahawa sebelum Dajjal datang lagi, bumi sudah pun kering kontang.

Peringatan ! Yahudi tidak menunggu kita dan kita tidak perlu menunggu Yahudi. Mari lah kita bersama-sama tingkatkan keimanan terhadap Allah Sang Pencipta Sekalian Alam.

Beginilah tipu daya/fitnah/permainan mereka dalam menyesatkan umat Islam. Semoga Allah melindungi kita dari tipu dayanya yang hebat serta dapat menggoyahkan iman kita. 

Oleh itu Baginda telah mengajarkan kita beberapa amalan yang dapat melindungi diri daripada fitnahnya iaitu disunnahkan membaca surah al-Kahfi pada siang hari atau malam harinya(Jumaat) sebagaimana pendapat Imam Syafie (Lihat al-Adzkar oleh Imam Nawawi). 

Seorang muslim yang menghafal sepuluh atau tiga ayat pertama dari surah al-Kahfi akan terjaga dari fitnah Dajjal, atau sesiapa yang membaca sepuluh ayat terakhir dan sepuluh ayat dari surah al-Kahfi akan terjaga dari fitnah Dajjal. Dalilnya adalah hadis Abu Darda' r.a Nabi berkata:
"...Barangsiapa yang menghafal sepuluh ayat pertama dari surah al-Kahfi terjaga dari fitnah Dajjal..." Hadis riwayat Muslim, Abu Dawud, Nasai, Tirmidzi.

Bangkitlah wahai umat Nabi Muhammad SAW. اَللَّهُمَّ صَلِّ َعلى سيدنا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آِل سيدنا مُحَمَّدٍ Hantar ke semua group contact . Anda akan membuat beribu , malah berjuta-juta orang berzikir ke atas Allah s.w.t dan berselawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W.



1 comment:

ahmad tabrani said...

Dan kita masih percaya pada bacaan surah dan ayat2 tertentu bolih menghindar itu dan ini.Tidak mengambil quran sebagai rujukan ilmiah untuk kajian yang mendalam.Masih mempercayai saka dan buatan orang.