Thursday, 22 October 2015

MAHATHIR GAGAL!!!


DR MAHATHIR TEWAS DAN GAGAL SERTA DAPAT KEMALUAN BESAR!!!





Team Dr mahathir dan pasukan pencacainya diistiharkan GAGAL DAN TEWAS fasa pertama mereka hendak jatuhkan Ds Najib.


1- Rakyat makin meluat setiap hari sebut 1MDB sama seperti apabila setiap hari sebut liwat semasa kes DS Anwar Ibrahim.


2- Rakyat majoriti dah lihat Mahathir dan pencacainya telah sabotaj Najib gunakan pelbagai saluran orang Mahathir di bank kerajaan dan termasuk Seorang bekas pegawai SB PDRM menemui kegagalan.

3- Ini jelas kerana rakyat dah lihat antara pasukan penyiasat sendiri terdiri dari ahli parlimen Dap Pkr Pas bawah PAC parlimen termasuk PDRM SPRM Bank Negara

4- Orang Mahathir di bank negara, di badan kerajaan mahupun dalam UMNO sendiri gagal gunakan niat jijik mereka kerana mereka tidak sedar perbuatan mereka nak jatuhkan najib cara jijik kotor zalim makin jelas terlondeh di mata rakyat.

5- Apabila mereka cuba gunakan media Yahudi seperti WSJ lagi membuktikan niat jahat mereka terbongkar termasuk cuba bawa campur tangan kuasa asing ke dalam Malaysia.

Akhirnya niat jahat Mahathir dan balaci gagal gunakan cara kotor jatuhkan Najib melalui 1 MDB sebab hanya 1MDB aje senjata yang mereka ada kerana Najib terbukti tiada melakukan apa apa kerana beliau siang malam berdoa kepada Allah untuk mentadbir rakyat dan negara terbaik mungkin.

Mahathir lupa Allah sahaja Maha Berkuasa akan gagalkan rancangan Mahathir dan balacibalacinya!

Sekian

ASI canselor UR 

9 comments:

Anonymous said...

Tun M.
Wira dunia Islam.
Hidup Tun Mahathir

Anonymous said...

Laa..takut dgn Tun sngt psl apa? Umno dgn Bn mmg nak lingkop pun.Rakyat yg pro Umno pun dh menyampah.1mdb mesejahterakan rakyat..?? Puuiiihhh...

Anonymous said...

'Angsa emas' yg di belai sejak dulu telah hilang; rujuk ipp ytl, tu yg buat madey kutty meroyan, Anehnya setelah 22tahun memerintah bilionare semuanya mata sepet dan kroni2 beliau sahaja. Harap najib dapat ubah semua dan bersihkan legasi MAHAkorup ini. Rakyat dah muak dgn mainan wayang pencacai dan puak pakatan haramjadah

Anonymous said...

Rakyat makin lama makin susah,Bn dan Umno membela rakyat??..prinsip mereka sapu dulu rakyat disusahkan la..lps tu gaduh sesama sendiri dan londeh sana sini semua dlm kain mereka.Kah3...

Anonymous said...

orang jahil aje yang tk nampak apa yang najib dah buat.tindakan najib yang lebih menjaga nasib rakyat memang tak di senangi oleh madey kutty yang lebih mementingkan anak2 dan kroni2 nya untuk terus kaya.langkh2 yang najib ambil sedikit demi sedikit merugikan kroni yang selalu bergantung kepada pemberian pemerintah yang sayangkan mereka!projek 1 malaysia seperti kedai 1 malaysia,klinik satu malaysia dan banyak lagi 1 malaysianya membuatkan mereka yang selama ini ditatang madey kutty menjadi tersisih drp pemerhatian kerajaan.kerajaan pak lah dan najib tidak pandang pun puak penyamun tarbus yang bermaharajalela selama 22 tahun.sbb tu perdana menteri selepas madey seringkali di serang madey kutty kerala!

wira dunia islam???nampak sangat macai ni tak faham pun apa itu islam?wira islam ke kalau kata laksanakan hukum hudud ramai yang kudung?wira islam ke kalau tak pandai didik anak yang jelas dah murtad kerana akan lari keluar negara kalau laksanakan hukum hudud yang amat zalim pada fikirannya?wira islam ke kalau biar anak meniaga beer san miguel? wira islam ke kalau anak minum beer macam minum kopi? nak puja sangat madey tu biarlah betul.nanti orang akan panggil kau tu tolol!

Anonymous said...

Org jahil jer tak nampak bernanahnya hati mahdey gagal jadikan najib boneka.
Bernanahnya hati mahdey bila lubuk emas kroni dan mgkin anaknya diambil oleh 1 mdb.
Bodo dan bangang...buat perjanjian IPP dan tol hanya untungkan kroni dan anak.
Bodo..setiap 5 tahun naik tanpa dibangkang terma dan syarat perjanjian.
Hanya pm yg bodo jer sanggup jadi boneka kpd kroni dan anak mahdey nie.
Tengoklah sapa lepas najib...habis wang rakyat utk memewahkan kroni dan anak dgn perjanjian2 bodo dan bangang yang hanya terus mghisap darah rakyat!!!!
Cilaka lay korang!!!!!

Anonymous said...

Org jahil jer tak nampak bernanahnya hati mahdey gagal jadikan najib boneka.
Bernanahnya hati mahdey bila lubuk emas kroni dan mgkin anaknya diambil oleh 1 mdb.
Bodo dan bangang...buat perjanjian IPP dan tol hanya untungkan kroni dan anak.
Bodo..setiap 5 tahun naik tanpa dibangkang terma dan syarat perjanjian.
Hanya pm yg bodo jer sanggup jadi boneka kpd kroni dan anak mahdey nie.
Tengoklah sapa lepas najib...habis wang rakyat utk memewahkan kroni dan anak dgn perjanjian2 bodo dan bangang yang hanya terus mghisap darah rakyat!!!!
Cilaka lay korang!!!!!

Anonymous said...

For me najib ke!! Madey ke!! Semua kaki melingkup.Yg jd mangsa rakyat.Semua sapu dulu.Padan la Madey..Najib dah mkn tuan.

Usin Gampang said...

kau nak kote besar? ini petuanya! kau masukkan kote kau dalam lubang sarang tebuan.gerenti kote kau besar! hihihihihihiheh!