Friday 14 August 2015

SAIZ ZAKAR YANG DI GEMARI ISTERI-ISTERI DI MALAYSIA!!!



Sedikit perkongsian mengenai saiz dan zakar dan cara jimak.

Ramai mempunyai anggapan bahawa dalam segi seks, lelaki lebih cenderung untuk memuaskan diri mereka sendiri saja. Tapi dalam realiti, lelaki biasanya amat tertekan dan ambil berat tentang ciri-ciri zakar mereka untuk membolehkan pasangan benar-benar merasa nikmat. 

Kebimbangan berkaitan seks ini boleh menyebabkan berlakunya masalah lain seperti mati pucuk dan ini boleh diubati dengan memakan ubat. Bagaimana pun dalam banyak keadaan, ubat tidak perlu. Yang penting untuk dilakukan ialah berhenti dari merasa bimbang tentang saiz zakar.

Lelaki patut redha menerima saja apa yang dikurniakanNya, namun jika saiz zakar masih jadi kebimbangan, mereka boleh mempraktikkan berbagai teknik berbeza untuk meningkatkan mutu seni jimak. Memang mudah melakukan jimak, hanya masukkan zakar ke dalam faraj dan ianya selesai. 

Tapi biasanya ianya tidak semudah itu. Maka jika anda mahu jimak yang memuaskan tanpa ada kebimbangan serta mahu berkongsi perasaan bersama pasangan anda, anda mestilah gunakan apa yang anda ada secara optima.

Inilah masanya untuk belajar bagaimana menggunakan senjata anda untuk manfaat diri anda. Setiap ciri zakar lelaki mempunyai kelebihan dan kekurangan, kerana itu belajarlah cara yang betul untuk memuaskan isteri anda.

BESAR KECILNYA ZAKAR


Lilitan lebih dari 5.18 inci. Jika anda mempunya zakar yang lilitannya lebih dari 5.18 inci dan lubang faraj isteri anda terlalu kecil, ia mungkin akan menyebabkan isteri merasa sakit bila berjimak. Kerana itu, perlulah berhatihati bila bergerak dari fasa istimta ke jimak. 

Anda perlu berikan masa yang lebih lama untuk melakukan istimta kerana lebih tinggi tingkat keghairahan isteri anda akibat istimta, maka lubang farajnya akan jadi lebih kembang. Kemudian adalah lebih baik untuk menyuruh isteri anda memasukkan zakar anda ke farajnya. Gunakan air liur atau pelincir jika perlu dan sila berdayung dengan perlahan-lahan di peringkat awal jimak.


Kurang dari 5.18 inci. Jika anda terasa tenggelam dalam faraj isteri, maka ada petua yang boleh membantu. Pilih posisi yang mana isteri baring terlentang di atas katil, angkat betisnya ke atas hingga hampir ke payudaranya. 

Ini akan menyebabkan bibir faraj bertemu dan menyebabkan lebih geseran serta kenikmatan. Pastikan bahawa posisi-posisi yang anda pilih adalah yang mana lutut isteri dirapatkan dan farajnya diregang dari belakang ke depan, bukan dibuka lebar.

PANJANG PENDEKNYA ZAKAR

Sama ada zakar anda panjang seperti galah atau pendek seperti buntat, ada petua-petua tertentu untuk diamalkan: 

Panjangnya 4.4 inci atau kurang. Semasa fasa pertama keghairahan, lubang faraj isteri mengembang lebih dari perlu bertujuan untuk menerima zakar yang tidak diketahui saiznya. Kemudian setelah beberapa ketika, lubang faraj itu menguncup kembali dan mencengkam zakar yang kini sudah diketahui saiznya. 

Ciri ini boleh anda gunakan untuk manfaat anda. Caranya ialah berada di atas isteri anda tanpa menusukkan zakar anda. Gosokkan zakar anda ke tundunnya, usah berdayung dulu. Langkah berikutnya ialah memasukkan satu jari ke farajnya bagi membolehkan lubang faraj itu mengembang dengan perlahan. 

Ia akan mengembang bersesuaian dengan saiz jari anda untuk beberapa minit. Maka masukkan zakar anda. Oleh kerana lubang faraj itu mengecil sebesar jari anda, maka anda akan menikmati lubang faraj yang lebih sempit dan isteri anda pula akan merasa seolah-olah zakar anda besar dan panjang. Dan jika anda mahu zakar andake lihatan lebih panjang,anda boleh memotong bulu ari-ari yang berada di pangkal zakar. Ia akan kelihatan 1 inci lebih panjang.Panjang 4.4 hingga 6.5 inci.



Panjang lebih dari 6.6 inci. Anda mungkin fikir bahawa anda punya kelebihan berbanding lelaki lain tapi ramai wanita bersetuju bahawa dasar faraj (Batu Meriyan) yang ditumbuk (ditusuk) ketika berdayung sebenarnya adalah agak menyakitkan. Kadangkala, kesakitan yang dirasakan oleh isteri anda itu serupa dengan rasa sakit bila buah zakarnya dipukul. Dalam ertikata lain, usahlah menusuk ke faraj isteri hingga terlalu dalam.


Orangorang Melayu dahulu ada berpesan ‘jangan kasi habis’. Posisi yang baik ialah suami baring terlentang dan biarkan isteri di atas anda dengan lututnya berada di atas katil. Ini akan membolehkan isteri mengawal ke dalaman tusukan dan juga rentak dayungan dan dengan cara itu dapat
menentukan tahap yang paling dia merasa selesa.

Semoga perkongsian ini bermanfaat, share lah..ilmu untuk insan yg berumah tangga..

No comments: