Sunday 25 October 2015

Video seks Ammar Alfian, Atikah Suhaime tersebar?

Makin panas nama pelakon baru Atikah Suhaime 
dan juga Ammar Alfian apabila baru-baru ini ada 
khabar angin yang mendakwa pasangan ini telah 
terlibat di dalam satu video lucah melibatkan 
mereka berdua dan juga model terkenal, Idris 
Khan.

Menurut Ammar, oleh kerana khabar angin yang 
tersebar itu, perkara tersebut turut menjejaskan 
kariernya selain turut kehilangan tawaran berlakon 
dan watak penting.

“Saya terkejut apabila diberitahu mempunyai 
video lucah bersama dua pelakon iaitu Atikah 
dan Idris. Benda itu tidak benar sama sekali. 
Saya kecewa kerana disebabkan gosip itu, 
saya kehilangan tawaran berlakon apabila 
produser tidak mahu mengambil risiko,” jelas
nya melalui B*Pop, akhbar sisipan mingguan 
Berita Harian.

Sementara itu, Atikah turut terkejut dengan 
gosip tersebut selain menafikan perkara 
berkenaan malah tidak menyangka ada 
pihak sanggup memfitnah mereka melaku
kan perbuatan terkutuk tersebut.

“Perkara itu tidak benar sama sekali. Saya juga 
tidak tahu bagaimana perkara ini boleh timbul? 
Kami memang berkawan baik kerana sama-sama 
berlakon dalam drama bersiri, Puteri Gunung 
Ledang. Mungkin orang tengok kami rapat dan 
mesra”

“Disebabkan itu, mereka mula menyangka yang 
bukan-bukan, malah mengaitkan saya dan Ammar 
bercinta,” kata pelakon ini selain menyatakan 
bahawa teman lelakinya memahami kerjayanya 
bergelar selebriti. (rtky/s)

No comments: