Sunday 14 June 2015

TERANIAYA? Gambar Bogel Tasha Shila???


Disebar Rakan Teman Lelaki?


Sekeping foto separuh bogel yang dipercayai milik seorang artis wanita jelita tersebar di laman sosial.

Walaupun tidak dapat dipastikan tentang kesahihan foto tersebut, netizen mula menyerang laman Instagram milik Tasha Shilla.


Foto yang dipercayai dimuat naik oleh sebuah akaun di Instagram itu mendapat perhatian ramai dan didakwa milik Tasha Shilla. Lebih parah, Tasha Shilla didakwa dianiaya rakan teman lelakinya.

Apa-apa pun kita tunggu penjelasan daripada Tasha Shilla sendiri memandangkan isu ini sudah menjadi viral.

Perkara itu jelas menjadi viral dan ada sesetengah pihak mendakwa artis didalam foto tersebut ialah aktres Tasha Shila. Tuduhan yang dilemparkan kepada Tasha, telah membuatkan peminat beliau bergaduh memberikan pendapat masing-masing di laman Instagram miliknya. 

Ada diantara peminat yang mempercayai bahawa foto tersebut mungkin telah di edit untuk mejatuhkan Tasha dan tidak kurang mereka yang memberikan komen negatif terhadap beliau.

Walaubagaimanapun, sehingga kini Tasha masih belum tampil ke hadapan untuk menjelaskan isu hangat ini. Hanya komen berbentuk love dan smile emotion sahaja di keluarkan seakan ada perkara yang terselindung yang bakal akan didedahkannya.. 

Mungkin juga foto tersebut telah di edit atau sebagainya.. Pada pendapat penulis, adalah lebih baik untuk Tasha menjelaskan perkara sebenar agar tiada lagi pihak membuat tuduhan liar sekaligus mencalarkan imej anda sebagai seorang artis. 



Betul atau tidak itu foto anda? Jangan biarkan peminat terus tertanya-tanya-BBNews.

No comments: