Tuesday 2 June 2015

KERANA WANG ISTERI DITINGGALKAN!!!





Hujung bulan dapat gaji tapi berhati-hati ketika mengeluarkan wang di ATM.Kejadian berlaku 
kepada  saya.

Bahaya keluar duit kat stesen minyak.
Terutama Hari Gaji!

Saya parking Modenas saya bersebelahan LC135 
yang penunggang dan pemboncengnya pakai 
full face helmet. 

Isteri saya ke tandas. 

Sementara saya pula beratur di ATM mengeluar
kan duit gaji. 

LC135 tu asyik pandang saja. Saya cepat-cepat 
keluarkan wang daripada ATM, isi minyak dan 
tanpa berfikir panjang hidupkan Modenas dan 
bergerak meninggalkan stesen minyak.

Malangnya LC135 tadi mengekori. Saya bawa 
modenas saya semakin laju dan LC135 tu pun 
semakin laju sambil pemboncengnya yang 
berjaket hitam menunjuk-nunjuk ke arah saya.

Adoiiiii....Modenas tak kan dapat melawan 

kelajuan LC135. Saya menyelinap masuk ke 
lorong secara tiba tiba untuk mengelakkan 
dikejar LC135. 

Tapi LC135 tu masih mengejar dan membunyi
kan pulak honnya berkali kali.

Secara tiba-tiba dah beriringan pulak dengen 

Modenas saya. Pembonceng belakangnya 
membuka full facenya dan menjerit....

"Bang! Bang!!!!! Isteri abang tertinggal kat 

stesen minyak tadi!!!!!!!"...

No comments: