Friday 12 June 2015

CITTTTT....ANJING PUN NAK MENJALANG JUGAK !!!

Aksi Cabul Anjing Terhadap Tuannya 

yang Cantik.


Anjing adalah  jenis binatang yang paling setia dengan manusia. Perilaku unik dan lucu mereka membuat sebahagian manusia berminat untuk memeliharanya. 

Sifat anjing yang mempunyai karakter mengabdi pada tuannya banyak di gunakan untuk pelbagai keperluan manusia.

Manusia biasanya menggunakan anjing untuk berburu, menarik kereta salju, digunakan sebagai binatang bodyguard dan  sebagainya. 

Anjing juga sering dipelihara sebagai hobi dari pemeliharanya, bahkan ada anjing juga yang dipelihara sebagai pemuas nafsu liar perempuan yang mencari sensasi hubungan sex bukan dengan manusia.

Kisah keakraban manusia dengan binatang najis ini banyak terjadi dalam berbagai hal, seperti pada foto ini. Mereka begitu akrab bergurau dengan anjing pelihaaraan mereka. 

Namun ada yang aneh dengan perilaku anjing ini, dalam  salah satu foto ini terlihat anjing sedang menghidu punggung tuannya. 

Menurut anda apa yang sedang ia cari? Mungkin dia suka dengan bau kentut tuannya atau itu merupakan kebiasaan anjing ini   dirumah bersama dengan tuannya.Boleh jadi anjing tersebut terbiasa mencium area "V" tuannya ketika mereka bersama-sama ada dirumah dan dia ingin melakukannya dipantai. Kebiasaan binatang kahwin di sembarangan tempat,  hehehe...



No comments: