Wednesday 3 June 2015

Kesian Tun Mahathir Ni!!!

Tun Mahathir terang-terang terkantoi 

secara nyata dalam dua tuduhan liar ini!



KERAJAAN TU SIAPA SEBENARNYA???
BUKAN KITA SEMUA KE???

PEMERINTAH,PEMBANGKANG DAN RAKYAT 
BUKAN KERAJAAN KE???


TUN M,SUDAH-SUDAHLAH DENGAR CAKAP 
APEK LIMPANG DISEKELILING TUN TU!!
MEREKA NI HANYA NAK PERGUNAKAN 
PENGARUH TUN AJE!!!

4 comments:

Anonymous said...

Ko tu yang bodoh.

Anonymous said...

salam , tun apa kepentingan yang dia dapat dalam menyuruh najib undur, tentu ada sebab kalau nak harap orang umno bersuara ada yang tak ada telor dan ada yang tak ada saluran , orang kampung semua dah tahu kalau najib tak undur, umno akan terkubur di pru 14.najib akan jadi president umno tapi negara dikuasai cina kominis dap nak buat apa . Saya sebagai orang kampung tak rela kalau negara ini dikuasai oleh cina kominis lebeh baik saya angkat parang biar putih tulang jangan putih mata.Korbanlah najib kamu tak sayangkah negara ini janganlah kerana keangkuhan kamu tanahair melayu ini dijajahi oleh kominis,dan pada menteri menteri kabinet kalau tak ada jalan lain untuk selamatkan negara ini buat undian supaya najib dipecat.

Anonymous said...

ASSALAM. helloooo...PAS + DAP komunis + PKR anti sunah wal jamaah....sama2 kita berhati2..gunakan IMAN di hati mu bukan akal yg diemosikan...YA ALLAH BANTU LAH NAJIB utk bantu ISLAM, MELAYU, MALAYSIAKU... aamiiiin!

Anonymous said...

anon yang atas sekali tu memang bodoh terlampau!tak reti nak analisa tulisan KD yang membuka pembohongan mahathir! diri sendiri bodoh bangang tuduh orang lain bodoh.memang bodoh!