Monday 31 August 2015

MASJID JAMEK DIPERKOSA OLEH KAFIR DAP!!! DAP MENGUASAI EKONOMI DAN KINI POLITIK !!! MELAYU TUNGGU MATI!!!

DAP DAN PENYOKONG BERJAYA 'TAWAN' MASJID JAMEK!!!



Bahagian kedua demonstrasi BERSIH 4.0 tajaan DAP, dilihat berjaya mencapai matlamat mereka.

Kini Lim Kit Siang sudah mampu berdiri megah sambil memberikan ucapan dan mengucapkan tahniah kepada para pengikutnya di luar pekarangan Masjid Jamek menjelang tengah malam. 

Sekaligus menandakan 'kejayaan' DAP menguasai Masjid Jamek dan menunjukkan bahawa tiada sesiapa pun yang dapat menahan DAP daripada merampas negara ini.






Di laluan keluar masuk ke Masjid Jamek, para pengikut dan penyokong DAP telah berkumpul, sekaligus membentuk halangan dan bentengan untuk mana-mana orang Islam masuk ke Masjid Jamek tanpa kebenaran mereka, sepertimana yang dilakukan oleh tentera-tentera Zionis yang memasang halangan dan hadangan untuk keluar masuk ke kompleks Masjidil Al Aqsa di Baitul Muqaddis.



Keadaan di luar Masjid Jamek Kuala Lumpur dan kawasan sekitarnya termasuklah Dataran Merdeka seolah-olah telah dikuasai oleh tentera-tentera penjajah. Pihak berkuasa nampaknya langsung tidak berfungsi dan mampu berbuat apa-apa. 

Berselindung di sebalik PERHIMPUNAN AMAN walaupun ternyata perhimpunan itu sendiri telah diberikan status HARAM dan melanggar peraturan mahupun AKTA PERHIMPUNAN AMAN 2012 sendiri, DAP kini bagaikan satu kuasa yang tidak sudah menguasai segala sektor di negara ini, sama ada dari segi ekonomi mahupun politik. 



Kini para penyokong DAP dan sebangsa dengannya sudah boleh berdiri megah kerana mereka adalah kuasa yang perlu ditakuti dan perlu dipatuhi.



1 comment:

Anonymous said...

semoga allah beri hidayah pada mereka masuk islam..aamminnn