Thursday 6 August 2015

Foto Bogel Mirip Pelakon Drama Bersiri!



Peminat drama tempatan Indonesia kecoh dengan tersebarnya sekeping foto bogel mirip Prilly Latuconsina di Twitter. Bintang sinetron Ganteng-Ganteng Serigala (GGS) ini juga dikatakan telah melihat foto berkenaan bagi tujuan pengesahan.


Prilly walaubagaimanapun tidak cepat melatah. Gadis 18 tahun ini menganggap foto itu cuma suntingan untuk merosakkan imejnya.



"Beberapa bulan lalu, pernah foto aku diedit menjadi foto sedang telanjang. Dia mengepostnya di Twitter, aku diamkan saja kerana itu kelihatan sangat editannya," kata Prilly di Jambore, Cibubur, Jakarta Timur, Selasa (28/7), seperti dikutip Liputan 6.



Prilly Latuconsina tidak bimbang, malah memberi nasihat kepada yang menyunting fotonya agar belajar lebih lagi supaya suntingan lebih cantik.



"Itu bukan badan aku sangat, aku kecil tapi badannya di foto itu tinggi. Orang-orang juga sudah tahu bahawa itu bukan foto aku," ujarnya. 



"Harusnya kalau dia mau mengedit belajar dulu biar terlihat asli," tambah Prilly.



Infospesial.net

No comments: