Saturday 22 August 2015

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58!!!



Barang siapa yang membaca YAASIN 
sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah 
tersebut 'SALAAMUN QAULAN MIN 
RABBIN RAHIM' diulang sebanyak 7 kali 
untuk 7 niat baik, In shaa Allah dengan 
izin Yang Maha Esa dan Maha Kuasa, 
semua hajat kita akan dikabulkan.

Jika boleh niatkan sebegini:

1) YA-ALLAH YA-RAHIM, 

ampunkan dosa-dosaku dan saudara-maraku

2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, 

kurniakan aku isteri, suami, anak-anak yang 
soleh dan mencintai islam

3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, 

kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang 
baik dan berjaya didunia dan akhirat

4) YA-ALLAH YA-JABBAR, 

makbulkan hajat penghantar maklumat yang 
aku dapat ini

5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, 

jauhkan aku dari sifat khianat dan munafiq 
dan miskin
6) YA-ALLAH YA-WADUUD, 
kurniakan aku 

dan 

seluruh umat Muhammad 

yang beriman 

kesihatan 

zahir batin

7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM, 

makbulkanlah semua hajatku, dan redhai

kanlah 

aku.....





Aamiin Ya Allah.

Sampaikan dakwah ini kepada sahabat 

anda seramai orang yang boleh atau 
lebih, tiada kerugian bahkan digalakkan.

Ikhlaskanlah hatimu dalam menyampaikan 
dakwah ini kerana Allah. Dunia adalah 
pentas, akhirat jua lah tempatnya yang 
sebenar.

No comments: