Sunday 23 August 2015

BERSIH 4.0 TERIMA DANA HARAM RM30 JUTA???


Celaka Dap, semasa nak buat perarakan mauridulrasul kat penang permit di batalkan. Ini nak demo haram jadah pulak.Melayu lapar duit yang pakai baju kuning tu lepas ni pakai kain kuning dan cukur kepala.Sesuai sangat dengan kau orang ni ..!!!




Patutlah anak muda kelabu asap cukup bersemangat join perhimpunan haram, rupanya dah masyukkkkk.

Pembangkang memang celaka sanggup melakukan apa saja menghasut dan membeli kepercayaan anak muda dengan satu niat dan tujuan...PENTADBIRAN NEGARA JATUH KETANGANNYA..


Pengerusi Gabungan Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO-NGO) Malaysia, Datuk Jamal Md. Yunos mendakwa, pihaknya mendapat maklumat wang dana yang diterima itu dipercayai datang daripada sumber-sumber yang meragukan.


Menurut beliau, dakwaan tersebut timbul berikutan pi­haknya telah mendapat penga­kuan daripada 37 remaja yang telah menerima wang pendahuluan sebanyak RM100 bagi menyertai perhimpunan itu.



“Mereka dijanjikan sebanyak RM300 seorang, manakala bagi ketua kumpulan pula mendapat RM500 jika menyertai perhimpunan selama dua hari itu termasuk makan dan minum empat kali sehari serta pengangkutan percuma yang semua ini memerlukan kos tidak kurang RM30 juta.



Kerajaan bagi brim dikatakan tak perlu,,,membazir,,,

menjatuhkan ekonomi negara.Tapi setuju pulak bila puak babi kacuk anjing bagi duit tak sampai pun rm500 dan ajak berguling- guling atas jalan raya. Tak ke bodoh tu.Siapa bodoh? Melayu jugak!!!

3 comments:

Anonymous said...

SIKIT TU KALAU 2.6B BARU SAMA.

Anonymous said...

Selama ini kekuatan Bershit ialah pengikut Pas...
Bila pas tak nak join...hilanglah kekuatan armpitgay pendokong lgbt.
Tiada lain...terpaksa cina babi dap keluarkan dana utk bershit 4...
Dulu bagi rm10 ke rm30 jer utk wang saku...nie sampai beratus ringgit pelaburan mrk...hehehehe
Haraplah kali ini ramai cina2 berbanding melayu dlm bershit 4.0 nie..Ingin jugak aku gelak dan bertepuk tangan.Mana tidak...dulu puas bangsa aku diperkuda oleh puak tokong n maharaja dapig dlm demo2 nie.Mrk cuma ketawa dan gelak dgn kebodohan bangsa aku merempuh polis, berguling2 dan berkpg tgh padang.Harap kali ini puak dapig pulak ramai2...baru adil!!!!

Usin Gampang said...

anon yang di atas sekali tu sibuk dengan dana umno.duit umno tak yah kau nak sibuk.gi tanya pak angkat kau DAP tu,berapa dapat dr taiwan,hongkong,singapura untuk merealisasikan negara china ketiga di luar China?sbb tu Dap sanggup beri dana kpd Pasma untuk gugat Pas.hasilnya lahirlah anak pungut Dap iaitu GHB. Tony phua berjaya pecahkan umno dengan mengasak 1MDB.inilah bodohnya pemimpin melayu dan berjangkit kepada anon di atas.