Monday 31 August 2015

MARINA BERAK DI LONDON,MAHATHIR CIRIT BIRIT DI KL ! PUNAH DAH KELUARGA NI!


Marina Mahathir Berdemo Bersih Di London Bersama Claire Brown, Bapa Pula Sertai Demo Di KL, Hebat!!!




Si Anak Marina Mahathir berdemo di London bersama Pengasas Sarawak Report yang tidak habis-habis membuat fitnah kepada negara, Claire Brown. Namun, mereka masih bersandiwara tiada hubungan di antara mereka. 

Si Bapa pula baru sahaja menghabiskan ceramah di Pasir Gudang, Johor atas tiket Bicara Negarawan, naik jet peribadi untuk bersama-sama dengan penyokong-penyokong BERSIH 4.0 di Dataran Merdeka. Rakyat Johor kena tipu hidup-hidup. Ironinya:

1. Si Bapa di dalam temubual di tapak BERSIH mengatakan beliau disekat dari melontarkan sebarang pendapat, sedangkan beliau baru sahaja balik berceramah di Johor dan setiap hari menulis fitnah di blog.

2. Beliau membuat kenyataan di Johor bahawa beliau tidak menyokong BERSIH sebaliknya beliau hanya bersama-sama dengan Rakyat. Lupakah beliau bahawa beliau pernah mengelarkan penyokong-penyokong BERSIH sebagai beruk, keldai dan bodoh?! Semalam beliau jilat kembali kata-katanya dan turun berjumpa dengan beruk dan keldai bodoh.

Inikah yang dikatakan sayangkan UMNO? Hendak selamatkan UMNO? Sayangkan bangsa dan hendak selamatkan Bangsa?


2 comments:

Anonymous said...

mungkin dah sampai masa saudara blogger muhasabah diri.. lihat sekeliling, mesti ada insan2 yg teramat kecewa dgn saudara... mungkin sudah tiba masanya untuk kurangkn mngeluarkan berita2 srnsasi berunsur lucah dan minta sgtlah jgn dihina negarawan yg byk jasanya pd negara...

semoga saudara diberi kekuatan untuk berjuang kearah yang diredhaiNya..aminn..

usin gampang said...

negarawan yang berjasa tidak akan melakukan perkara yang menyentuh hati nurani bangsa melayu.sanggup bersekongkol dengan bangsa kiasu DAP untuk menjatuhkan pemimpin islam.kita ada PRU untuk berebut kuasa.bukan dengan cara memperkosa minda anak bangsa dan cuba mencetuskan huru hara supaya negara luar boleh campur tangan.ingatlah jasa tetap dikenang,tindakan buruk tetap dicanang.tak nak orang mengata jangan berak depan rumah orang terang-terangan tanpa berselindung pun.