Sunday 12 July 2015

PERANG PSIKOLOGI BOLASEPAK ANTARA JDT DAN PAHANG!!!


Kalau yang pernah baca ulasan TMJ sebelum ni, ini jawapan balas respon terhadap ulasan terbabit.




Harap fans pahang bersikap tenang dengan perang saraf di alam maya ni , teruskan menyokong pasukan kita..



"Biarlah orang buat kat kita , jangan kita buat kat orang "








Mengikut kefahaman aku. Pembangunan bola sepak bermaksud cari bakat-bakat muda/baru kemudian gilap dan ketengahkan mereka supaya jadi pemain yang profesional. 


Tapi aku heran. Kenapa pembangunan kelab "3 bintang" tu ambik player-player yang dah ternama dan berpengalaman?? 


Lagi lama di puncak lagi banyak hasad dengki. Itu normallah manusia.Harap semua fans Pahang dengan player lebih semangat.Mental kena kental.Baru dinamakan semangat tok gajah!!!


Baru dia orang tahu Pahang bukan mudah untuk di tumbangkan. Aku respect negeri kelahiranku Pahang Darul Makmur.Orang Pahang bijak bukan asyik nak tayang dan canang sana-sini  tapi hasil lumayan.


Biar lantaklah orang nak cakap ape. Yang penting liga super kita punya tahun ni.Jangan layan kutukan dan penghinaan mereka tu.Yang penting fokus kekalkan momentum kemenangan dalam setiap baki perlawanan yang mendatang.


Semoga berjaya mendakap trofi Juara Liga Super musim ini..


Dia orang tengah main perang psikologi je tu.Dia orang tau satu-satu cara JDT nak ke Afc next year ialah dengan menang liga super. Tapi agak goyang setelah melihat pasukan Pahang makin power dan konsisten.Kalau dia orang Tak dapat ke Afc tahun depan mana nak letak muka?


Sedih jugak kadang-kadang tu bila usha page sana.Dia orang kaw-kaw hentam orang Pahang.Boleh dikatakan setiap post mesti ada unsur menghina Pahang.Sedih rasa bila baca.


Semoga terbuka pemikiran mereka lebih ke hadapan!!!

No comments: