Tuesday 28 July 2015

Hisap Zakar Suami yang Dibenarkan dalam Islam!!!



Saya pernah bertanyakan seorang ustaz adakah islam membenarkan urusan menjilat kemaluan isteri dan isteri mengulum/menghisap kemaluan lelaki, jawapan yang diterima dari ustaz dan bahan bacaan adalah dia boleh dibahagikan kpd dua :

Pertama : Harus, sebab ulasan yang diberikan ialah ia merapatkan lagi hubungan suami isteri.


Kedua : Haram, sekiranya pancutan air mani suami ditelan oleh isteri.


Teknik suami menjilat kemaluan isteri dan isteri mengulum/menghisap kemaluan lelaki dikenali sebagai oral seks. Sekiranya anda tidak pernah mengetahui teknik ini, anda mungkin akan menganggapnya sebagai jijik. Anda merasa jijik kerana merasakan kemaluan pasangan anda tidak bersih. Tetapi sebenarnya, perkara jijik tidak timbul sekiranya pasangan tahu mengamalkan kebersihan kemaluan masing-masing.

Perkara paling utama dalam oral seks, ialah kebersihan dan kepercayaan suami isteri. Janganlah sesekali menganggap kemaluan diri atau pasangan anda adalah satu objek yang jijik. Kemaluan anda dan pasangan adalah bersifat suci, bersih, indah dan membawa kenikmatan sebagaimana bahagian tubuh luaran anda yang lain. Sekiranya anda meyakini kemaluan pasangan anda bersih, maka pasti anda akan seronok melakukannya bersama-sama.



LANGKAH-LANGKAH MEMBIASAKAN DIRI MENGULUM ZAKAR SUAMI



1. Lakukannya demi kepuasan suami anda dengan harapan bahawa suami anda akan lebih menyayangi dan mencintai diri anda.



2. Sekiranya suami anda sanggup mencium dan menjilat kemaluan anda sebagai tanda kasih sayangnya yang tidak terbatas, mengapa tidak anda melakukannya pada suami? Anda dapat membalas kasih sayangnya dengan melakukan rangsangan mulut terhadap kemaluannya.



3. Yakinlah bahawa zakar suami anda sentiasa suci & bersih. Eloklah sekiranya anda berdua sentiasa mandi bersama. Ketika mandi,cucilah zakar suami dengan menggunakan sabun dan pembasmi kuman. Pujuklah suami supaya mengamalkan pembersihan zakarnya pada setiap hari. Anda juga perlu lakukan perkara yang sama untuk menjaga kebersihan dan kecantikan faraj anda.



4. Sapukanlah makanan yang manis seperti madu, aiskrim atau susu pekat/krimer pada sekeliling zakarnya supaya anda merasa lebih senang mengulumnya. Ia dapat menyeronokkan suasana perhubungan.



5. Biasakanlah memegang dan membelai zakar suami ketika anda berdua menonton TV atau meluangkan masa lapang bersama dan tanpa dilihat oleh orang lain.

No comments: