Tuesday 7 July 2015

MAHATHIR PERLU MUHASABAH DIRI!!!





Sekarang Mahathir dah malukan Malaysia. Dia telah menghina Malaysia dengan fakta-fakta yang tidak boleh dipercayai berbanding perkara yang boleh dilihat. Seluruh negara melihat Mahathir menjadi seorang yang tidak konsisten dan bercanggah.


Mahathir menyatakan Barisan Nasional gabungan yang kukuh bertahan hingga kini berbanding gabungan pembangkang, Pakatan Rakyat yang sekarang dah dibubarkan.


Kemudian, Mahathir menyatakan perkara yang bercanggah mengenai BN telah berpecah, ia akan kalah dalam pilihanraya akan datang, malah ekonomi negara akan menjunam dan tidak stabil.


Sebelum anda bagitau apa yang Mahathir pernah lakukan dalam perkembangan ekonomi yang Mahathir aturkan.

Hanya 1 perkara je yang dia lakukan ialah membuat pembelian yang sangat banyak untuk lapangan terbang, tol jalanraya, pelabuhan, bandar-bandar baru dan kontrak perundingan.

Siapa sebenarnya yang bayar semua tu? sudah tentu dana pencen negara, syarikat minyak negara dan pendapatan cukai, selebihnya sebahagian besar dia ambil untuk diri sendiri dan kroni-kroni yang ada.

Mana Mahathir semasa penambahbaikan perlu dibuat pada pendidikan negara, kebebasan peribadi dan juga keupayaan intelek rakyat?

Apa yang Mahathir buat hanya mengejar pendapatan untuk suku tahun seterusnya dan biar orang lain tanggung apa yang dia dah buat.


SIAPA BUDAK NI YE??? RASA-RASA MACAM 
KENAL!!!OHHH....PENASIHAT 25% RUPANYA!
SIAPA YE YANG SURUH DIA BERSEKONGKOL 
DENGAN BETINA YAHUDI NI?BETINA YANG 
MAHU MENJATUHKAN KERAJAAN YANG SEDIA
ADA!!!RAJA MENDALIAR OH RAJA MENDALIAR!
KITOL OH KITOL!!!

2 comments:

Anonymous said...

ini semua agenda dap....habis semua duit negara disapu dek lim anak beranak

Anonymous said...

tak memerintah lagi!pemimpin dap semuanya ada 4 senawi!