Monday 20 July 2015

Malang Si Gadis Cantik!!!

Insiden Malang Gadis Cantik Ketika Clubbing Di Kelab Malam!!!

China- Seorang gadis muda keluar ke disco 

malam untuk ‘clubbing’ bersama kawan-kawan

nya telah berakhir dalam insiden malang.

Imej-imej tidak senonoh dan bajunya ditanggal 

oleh seseorang yang tidak dikenali dimuat naik 

dalamonline. Dia kelihatan seolah-olah tidak sedar 

akan sebarang perbuatan yang berlaku ke atasnya.


Screenshots perbualan WeChatnya dengan 
seorang kawan, seterusnya menerangkan 
apa yang telah berlaku kepada wanita tersebut.
Wanita muda itu mengesahkan bahawa gambar
-gambar itu merupakan dirinya sendiri.
“ Saya diberi dadah. Saya tidak berani untuk 
keluar lagi,” katanya.
“Beberapa orang teman wanita membawa saya 
keluar untuk berseronok tetapi saya telah diberi 
dadah tanpa disedari. 


Apabila bangun keesokan harinya, kepala saya 
berasa sakit dan pada mulanya saya fikir tiada 
apa-apa tapi barulah semua kawan-kawan 
menceritakan hal yang berlaku di kelab pada 
malam itu,” sambung gadis itu lagi.
“ Apa harus saya buat ini kerana semua rakan 
saya tahu akan hal ini. Bantulah saya,” rayu 
wanita muda itu kepada seorang rakan di 
WeChat.
Tetapi malangnya, kejadian ini tidak dapat 
dikenal pasti dengan betul di mana atau bila 
ianya  berlaku.Beritasensasi.

Kelab malam

No comments: