Sunday, 21 September 2014

KETIAK MASAM KETIAK HANGIT!!!

ARTIS MELAYU BANGGA BERKEMBAN TAYANG KETIAK.

Trend berkemban tayang lurah dan ketiak ni agaknya dah jadi kebiasaan artis melayu yang baru nak naik kot ye..?


Dia orang mungkin ingat dengan pakai macam tu, populariti dia orang akan cepat meningkat khususnya dikalangan pengarah drama..

Nasib baik.., ada je tawaran berlakon datang dari pengarah yang tergoda bila tengok ketiak serta lurah yang dorang pamerkan.. Kira jackpot lah kannn..., modal ketiak je boleh dapat projek berlakon..

Malangnya artis melayu sekarang ni lupa bahawa dia orang tu beragama Islam.. Lebih teruk lagi.., dia orang ingat dia orang tu sebenarnya orang putih dan berlakon di Hollywoood..

Sebab tu ada sebilangan besar artis melayu kita yang tanpa segan silu tayang segala lurah dan ketiak hitam masing-masing dengan alasan berfesyen.. Macam lah kalau pakai sopan sikit akan tertutup pintu rezeki dia orang kannnn...

Ni lah artis melayu sekarang yang ada didalam industri tanahair.. Bakat lakonan tu tak lah bagus mana pun tapi lebih kepada menayang muka cantik dan aset tubuh je beb..

Lepas 2-3 tahun.., hilang la dari dunia seni sebab dah kawin dengan ahli korporat atau Menteri.. Apa nak dikata.., senyum je lahhh... Peace!!!

p/s: Korang kenal ke artis kat atas tu..? Dia merupakan heroin dalam drama bersiri "Playboy Itu Suami Aku".. Nama dia korang cari sendiri yee...

1 comment:

Amira Zura said...

Terbaik infonya. Terima kasih admin share info yang bagus sekali. Salam dari blogger blogwalking ya.

Salam admin. Tumpang Iklan:-

Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
Wanita cantik bermula dari diri :)

[BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA, PUTIHKAN KULIT, GLOWING, FLAWLESS]