Wednesday, 17 September 2014

BAPAK PENGHASUT TEGAR NI BILA NAK TANGKAP???


HARI MALAPETAKA UNTUK SABAH DAN SARAWAK



16 

SEPTEMBER


Iban, dayak, kadazan, melayu, india, cina x 
sedar2 mereka adalah paria bagi golongan 
bangsawan brahmin UMNO dan raja2. 
Segala undang2 dihempukkan keatas 
golongan paria.

 Manakala golongan brahmin bangsawan 
hidup senang lenang makan free berak 
cangkung jer. Punyer susah, golongan 
paria ni sayang akan agama. Lalu raja 
melantik diri mereka untuk menjaga 
agama. Kepala bana apa ini?

Sedangkan mereka adalah pemilik segala 
apa yg dilarang agama. Kilang arak, pusat 
judi dan lendir.. masih tak sedar2 lagi 
melayu paria ni.
Sumber ~ tukartiub.

Sampai bila AG nak mendiamkan 
diri keatas mangkuk hayun komunis 
ni..! Bila AG nak ambil tindakan? 

Bangsat ni memulakan dan yang 
lain mengikutinya...


Pulak tu si babiga terus menerus meyalak...

Penaung Negaraku, S. Ambiga 
marah dengan tindakan kerajaan 
yang mendakwa ramai pemimpin 
pembangkang ditangkap termasuk 
ahli Majlis Peguam dan didakwa 
di bawah Akta Hasutan.

Disebabkan itu, S. Ambiga 
mempersoalkan kedudukan Malaysia 
sebagai sebuah negara demokrasi 
jika peguam juga tidak dibenarkan 
menyatakan pendapat mereka dengan 
bebas.

Ini merujuk kepada tindakan kerajaan 
yang mendakwa peguam Edmund Bon 
dengan menggunakan Akta Hasutan.

S.Ambiga mendakwa demokrasi apakah 
yang Putrajaya laung dan katakan jika 
peguam tidak boleh memberi pendapat 
mereka?

Rakyat bukan beragama Islam tidak 

perlu patuh pada titah Raja Raja 

Melayu dan Fatwa daripada Majlis 

Fatwa. 

- Peguam Edmond Bon..

Hoi Ambabiga bodoh!!! Ini bukan 
berbau hasutan nih???

Kemarahan S. Ambiga memuncak 
apabila 
secara lantang terus menuduh 
kerajaan mengenakan seseorang 
pemimpin dengan Akta Hasutan.


"Putrajaya melayan rakyat biasa dengan 
teruk, dan orang-orang ini bukanlah 
penjenayah. Pada pandangan saya, 
tiada 
satu pun tuduhan hasutan 
perlu dibangkitkan."-puteramerdeka.


Macam macam asakan datang dari 
kiri 
dan kanan, atas dan bawah..! 





AG stim ke tengok gambar kat atas 
ni???

Atau AG yang dulu patut ditangkap?

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 comments:

Anonymous said...

Nampak sangat kepimpinan bee end tunggang langang... Orang biase kena suruh AG ambil tindakan.... Hmmmmmmm be end...

Tukar ke Pakatan! Tak terbalik walau dilanda fitnah..

Anonymous said...

BN THE BEST!!!

17:17....Go back to school and get some education. Stupid people like you are too easily manipulated by pakatan haramjadah.

diny said...

Memanglah Pakatan tak terbalik sebab atas bawah sama saja , depan belakang serupa saja . Kalau tak caya tanya KETUM !!!

Anonymous said...

Biasalah bang cari makan,ada upah maka apa pun boleh dilakunkan?.Itulah tugas pelakon.hampa pula yang dok bertikam lidah.Jadi siapakah yang patut disekolahkan balik?.

Anonymous said...

penyokong pakatan berfikir tak guna otak.pemimpin rosak akhlak pun tak nampak dok sokong siang malam!bodoh otak tak ada terutamanya anon yang di atas tu!mata dia asyik nampak buntut bos dia! kahkahkahkah!!!