Friday 26 September 2014

BIKINI TERMAHAL? BIAR BETUL???



Tadi aku menggugel 'most expensive'. 
Dengan pantas mesin pencarian Google 
memaparkan link-link laman web yang 
punya perkataan yang aku gugelkan itu. 
'About 105,000,000 results (0.16 seconds)', 
katanya di sebelah atas halaman.


Maka banyak lah benda-benda yang 
termahal (mengikut nilai duit) yang 
ada di dunia ni yang aku dapat tahu. 


Klik punya klik, terjumpa pulak link 
ke 'most expensive bikini'. Wah.. aku 
nak tengok juga macam mana rupa 
bentuk bikini termahal di dunia ni. 
Aku pun klik.


Lahhh.. gambar pompuan telanjang, 
takda la pakai bikini. Cuma pakai rantai 
salah tempat. Orang pakai kalung rantai 
kat leher, dia pakai kat pinggang. Lepas 
tu ada rantai buat tutup buah dada sikit. 
Macam tu dia orang kata bikini?? 
Hek eleh.


Ini bukan lucah ye! Cuma seksi aje sikit!!!




Memakai bikini termahal? Buukan.. ini 
bukan gambar pompuan pakai bikini tapi
pakai rantai salah tempat. Set rantai 
platinum bertatahkan berlian ini dikata
kan bernilai $30 juta.








Ini pulak Henfon termahal, $1.2 juta. 
Selain bertatahkan intan berlian, tiada 
kelebihan lain pada henfon ini, untuk 
buat panggilan juga. Kalau duit sebegini 
kita belikan kereta lagi la tersangat ok. 
Boleh juga bawa anak bini jalan-jalan.
Sumber: markpknowles.com

No comments: