Wednesday 24 September 2014

NIK AZIZ TAK NAK KE DOAKAN BENJAMIN NETHANYAHU PECAH PERUT ATAU TERKERAT LIDAH DAN BUTA MATA???



Nik Aziz doa kerat lidah dan buta mata!!!!




Jika dulu Nik Aziz mendoakan Dato Najib pecah perut, kini Nik Aziz mendoakan dikerat lidah dan butakan mata mereka yang tak sokong Pas.

Doa yang dibacakan Nik Aziz malam tadi leboh kurang pukul 10 malam di belakang surau Kg Geting, Pengkalan Kubor berbunyi:

"Supaya Allah buka pintu hati mereka, kembali ke pangkal jalan, kerat keratkan lidah mereka, butakan mata mereka, supaya tidak nampak kecuali nampak bulan saja."


Doa jenis apa ni?


Nik Aziz berdoalah supaya Allah berikan kekuatan pada umat Islam di Malaysia ? 


Berdoalah supaya umat islam tidak lagi membuat fitnah sesama sendiri!


Berdoalah supaya umat islam tidak terikut-ikut si kafir harbi menghina islam,tidak takut dengan gertakan kafir harbi yang selalu mendesak akan hak mereka tanpa mengambil kira hak umat islam di negara ini.


Berdoalah supaya pas dan umno bekejerjasama dalam politik demi survival orang islam,supaya seumur hidup islam dominan di negara sendiri!


ITU BARULAH DIGELAR BERDOA!!!BUKAN MEREPEK-REPEK DI PENGKALAN KUBUR!!! INGATLAH KUBUR SIKIT!!!


Beg air kencing dikendung sana sini tapi masih dengan politik membenci. Bila nak berubah si tua.Baru aje lagi mintak maaf,buat pulak!!!

 Namun biar kita menaruh harapan kepada anak-anak muda tempatan yang nampaknya lebih matang dan 'gentleman' berpolitik dan menghormati parti lawan.

No comments: