Wednesday 5 March 2014

ISLAM MELINDUNGI MUSUHNYA! AJARAN BARU MAZHAB BARU KOT???

.
CIUM TANGAN BETINA KAFIR!!!

1606908_773104599369014_342039168_n


Teresa Kok dilihat berseorangan didalam isu ini,walau pun ada 2-3 kerat pemimpin ultrakiasu rasis chauvanis DAP pertahankan beliau namun tidak mampu untuk memadam kemarahan majoriti melayu diluar sana yang dihina.

Syukur alhamdulilah,PAS sudah bangkit dari tidor. 

Timbalan Presiden Pas Mohamad Sabu yang juga ahli lembaga pengarah Lembaga air Pulau Pinang mengerahkan unit amal Pas diseluruh negara memberi kawalan keselamatan sepenuhnya kepada Teresa Kok kerana dikhuatiri akan ditampar oleh pihak yang ingin mendapatkan wang RM1200.00

Sehubungan dengan itu semua ahli unit amal pas dalam keadaan berjaga-jaga demi untuk menjaga harta yang tidak bernilai bagi orang Melayu iaitu Teresa Kok. 

Menurut sumber PAS,mempertahankan Teresa adalah salah satu jihad seperti melawan yahudi. Jika terkorban mereka mereka ini dijanjikan syurga PAS-pisaunet.


PS:Kalaulah benar Mat Sabu selaku Tim. Presiden PAS mempertahankan nyonya kok tu, sahlah dia bukannya orang Islam yang mengamalkan ajaran ahlilsunnah waljamaah.Syiah ler tuuuu!Lantak kau orang lah.



JIHAD FEE SABILILLAH ….TAPI PERTAHAN CHINA KRISTIAN YANG PERLEKEH ORANG ISLAM !
MASUK AKAL TAK ?Jihad apa .?……..JELAS Islam dI PERGUNA.HANYA yANG bodoh bolih TERIMA ini semua


Pas ni dah sesat atau pakai ajaran sesat, tak faham ke surah AlBaqarah dah kata mereka iaitu Nasara (puak2 teressa, josep etc) dan Yahudi tak akan berhenti sehingga kita mengikut mereka. tak sedar ke orang2 pas tu mengikut Nasara dan Yahudi tu?


Penyokong PAS seharusnya sudah mampu berfikir untuk mengenali mana yang betul dan mana yang dah kelabu asap. Tinggalkan lah PAS dan lebih terhormat tak berparti langsung lagi elok. Bila PRU14 nanti tolak lah mana-mana parti yang bersetuju untuk memberi izin pihak gereja untuk mensyirik kalimah Allah.

No comments: