Saturday 8 March 2014

PENYOKONG PAKATAN PEMBANGKANG MENEMPAH HUKUM GHUBAH,MELANCARKAN PERANG TERHADAP YANG DI PERTUAN AGONG!!!



Malam tadi penyokong Anwar Ibrahim berkumpul di stadium Kajang mahu memulakan reformasi II atau pemberontakkan sokong liwat II.




Hamlau-hamlau yang sokong aljubs ni bukan ikut pun perjalanan kes.Diorang ni jenis pentaksub membabi buta dan suka ikut bontot dan cakap orang.Lepas tu pandai-pandai buat teori dan andaian sendiri ikut logik kepala hotak dia orang yang tak berapa nak cerdik tu.


Sebab itu aku terpinga-pinga heran yang amat sangat bila peguambela sibuk mempertikaikan hayat DNA yang katanya akan rosak/musnah kalau tak masuk peti ais.


Padahal setahu aku yang bukan doktor ni..yang tak tahan lama hayatnya adalah sperma(berudu) itu sendiri iaitu untuk tujuan persenyawaan.Tapi DNA tetap kekal lama malah bertahun-tahun tetap boleh dikesan.


DNA Jenghis Khan dan Kublai Khan yang berusia ribuan tahun masih kekal hingga sekarang.Dan digunakan untuk mengesan waris mereka di Mongolia!!! Melompat-lompat rakyat Mongolia yang disahkan berketurunan dua Khan tersebut kerana terlalu bangga!!!


Tengok cerita jurassic parklah...DNA dinosaur berjuta tahun pun boleh dikesan apatah lagi yang baru berapa bulan.Yang pendakwaraya dulu pun satu dol boleh pulak terpengaruh dengan peguambela punya auta sampai tak boleh tangkis benda mudah macam tu.

No comments: