Monday 17 March 2014

SELANGOR DILANDA BALA!!!ORANG MELAYU KETAGIH DITIPU!!!

Pihak Pakatan Rakyat berkata Selangor berhadapan dengan bala kerana Anwar dizalimi, dan Karpal Singh dizalimi serta dengki kacau Anwar tanding PRK Kajang.


Ada pelbagai asas untuk katakan Anwar lakukan liwat. Hujah anwar di mahkmaah rayuan hanya konspirasi Shefee Abdullah, tukar tarikh dan penafian panggil balik saksi yang mana mahkamah rayuan bukan tempat soal cara lagi.

Hal yang dikatakan musibah atau bala tuhan dari tiga perkara bukanlah dari hal itu tapi hal melanggar ketentuan tuhan.




Parpukari menyuarakna rasa hati berikut:


Tak payah nak pakai kepiah pastu baca ayat Quran sikit dan buat lawak pastu jadi millionare la untuk mengetahui apa yang sedang brlaku sekarang. Tak perlu jugak pi MCD bila kantoi kata minum Nescafe. Tak perlu semua tu.




Selangor tak pernah kena teruk macam ni, hari ini takde tempat kat Selangor yang tak kena catu air. Semua tempat kena, kalau la si Khalid ni dari 4 tahun lepas dah setuju dengan Projek Langat. Dah tentu kita sudah takde masalah air lagi sekarang kan? Degil tak nak buat akhirnya akur jugak tapi sudah terlambat.

Jerebu

BALA yang sedang menimpa Selangor. Ada tujuh titik panas dikesan di Selangor. Titik panas ni adalah api yang sedang membakar hutan di Selangor kerana tiada hujan. Satu Malaysia takde hujan tempat lain pun terbakar juga ke?

Entah entah angkara Khalid Samad yang pertahankan 
Anwar hingga biadap dengan abang sendiri.


Tetapi kenapa di Selangor bahang dia lain macam? Air takde, hujan takde, panas melampau dan kebakaran demi kebakaran yang sedang berlaku? Apa punca semua ni kalau bukan BALA dari Allah kerana masih dok menjadikan Imam si Peliwat yang terbukti oleh mahkamah bahawa dia telah meliwat!



Ingat lagi kat Kajang sebelum penamaan calon dan sebelum Anwar dijatuhkan hukuman dulu? Hampir setiap malam si peliwat yang dilaknat Allah ni jadi Imam kat sana dan bagi Tazkirah. Come on man. Ini semua tahu kan? Kepada pencacai semua, kalau korang nak kojol takpa, aku suka tapi berbaloi ke dapat bala demi nak membela si peliwat ni?




Bertaubatlah semua. Jauhi Anwar! Insya'allah selamat negara kita. Bila aku cakap jauhi Anwar ni bermakna kena jauhi segala yang berada disekeliling dia sekali termasuk la bini dia yang sangat kuat dramanya. 

Sikit-sikit nangis, rakyat Kajang derita, bila si Jijah tak tau nak kona apa maka dia MENANGIS. Bila tengok si ikan sepat kering ni menangis maka akan bersimpatilah orang disana.



Lepas dia menang. Semua dia lupa, padahal satu dunia tau Anuwar dan Jijah hanyalah suami isteri depan khalayak ramai. Kat belakang mereka ni tak ubah macam "Dallas" family. Tak payah nak cerita panjang la, ramai sudah bongkar pasal ni.

Tapi entahlah dimana silapnya orang kita ni, suka sangat DITIPU. Aku tengok dah macam ketagih je nak ditipu kan? Ketagih KUNYIT ni memang dasyat gile le. Apa pun tepuk dada tanya Iman. Masih nak sokong seorang peliwat yang dah terbukti meliwat? Ingat 4cm air mani dalam dubur Saiful?-The Unspinners

No comments: