Monday 31 March 2014

Rahsia Isyarat Seks Perempuan!!!



Sebelum kamu lebih jauh mengeksplorasi progress dari isyarat-isyarat itu, kamu harus tahu dasarnya. Untuk lelaki kadang-kadang isyarat dari dia (perempuan) yang paling mudah sudah amat mencabar (dasar lelaki ...). 

Tapi mereka takut ditolak (dasar lelaki lagi ...). Nah sekarang berterima kasihlah sama aku. Ini dasar-dasarnya yang harus kamu hafalkan dan pelajari. 

Dasar-Dasar Yang Amat Vital` 

* Memainkan benda-benda di sekitarnya atau mengelus-elusnya perhatikan kecepatannya, kalau dia bermain itu dengan lembut bermakna dia ingin berkata "usap aku .." Sebaliknya kalau cepat dan tergesa-gesa tandanya dia bosan dan ingin kamu segera menjauh 

* Mengusap diri sendiri 

Isyarat ini boleh menipu tapi boleh juga amat pasti, kadang ini bermakna "Aku ingin kamu usap ..." Boleh juga dengan mengusap beberapa bahagian tubuhnya dia ingin mengajak kamu melihat bahagian tubuhnya yang amat dia banggakan dan menjadi aset berharga bagi sex appeal-nya 

* Memainkan rambutnya 

Petunjuk bahawa dia mempunyai rambut yang sihat dan secara pasti dia ingin berkata "lihat aku. Aku sihat dan percaya diri .." jadi pujilah, kemudian kalau dia menyelak rambutnya ke samping atau mengangkat kedua tangannya untuk merapikan rambutnya ke belakang boleh jadi dia mau bilang "usap dan ciumlah leherku .." Perhatikan baik-baik. 

* Mengusap leher 

Salah satu bahagian tubuh paling sensitif bagi perempuan adalah leher. Dan semua lelaki (yang normal ..) biasanya amat suka mengusap leher perempuan dengan hidungnya sambil menghidu aromanya. Jadi ini artinya "rasakan'

* Menunjuk dengan dengkul 

Ini adalah isyarat tentang minat dan fokus. Dengan menyilangkan kaki dan menunjuk ujung dengkul ke hadapan seorang lelaki, bermakna dia tertarik dengannya dan seakan dia ingin membuat ruang sendiri dengan lelaki tersebut. 

Yang ingin dikatakannya "Kamu adalah orang yang menarik .. dan aku fokus dengan kamu ..", Tapi kalau celah paha dan hujung kaki menunjuk ke kamu bermakna dia melindungi dirinya dan tidak ingin kamu ganggu. 

* Faraj 

Isyarat Jika kamu melihat perempuan yang meyilangkan tangannya di sekitar faraj pada saat dia memakai seluar jeans atau pakaian lain, ini adalah secara sedar dia membuat bingkai diantara faraj dan bererti dia ingin membuat kamu "terangsang". 

Yang juga bermakna dia ingin berkata, "Ini adalah bahagian tubuh yang aku ingin kamu perhatikan dan terbuka untuk orang yang tepat!" Jadi ini adalah isyarat percaya diri yang kuat dan ingin menguasai serta amat agresif di ranjang. 

Buktikan! Dasar-dasar di atas menunjukan minat dan masih ingin saling mengenal lebih dekat. Untuk yang sudah berumah tangga atau berpasangan mungkin dasar-dasar tersebut tidak kelihatan jelas, tetapi kadang kala diperlihatkan oleh perempuan secara tidak sedar. Jadi bagi kamu yang ingin tarikh dasar-dasar di atas perlu kamu pelajari.-rahsiabatin.

No comments: