Wednesday 19 March 2014

BILA KONGSI GELAP BERKUASA!!!



Guan Eng tak lulus projek pangkalan TUDM, Penang.


1.Lim Guan telah memberi amaran keras kepadakerajaan persekutuan dan juga kepada Datuk Seri Hishammuddin selaku Menteri Pertahanan bahawa, dia Lim Guan Eng tidak akan meluluskan projek pangkalan terbaru TUDM di Penang.

2.Ini kerana Lim Guan Eng hasil sokongan undi Melayu Zuhud berkata:

"Saya tidak nampak sebarang kebaikan pangkalan TUDM di Penang ini. Ia juga tidak memberi manfaat pada DAP kerana dari segi keahlian TUDM juga hanya tertumpu pada orang Melayu. Kami selaku orang cina rasa tersisih dan tertekan kerana latihan TUDM sangat keras. Gaji sebanyak RM2500 - RM3000 tidak berbaloi." -kata Lim Guan Eng hasil pilihan Melayu Bagan.

3."Kami seharusnya mendapat lebih dari gaji yang ditetapkan kerana kaum cina telah membayar banyak cukai kepada kerajaan persekutuan. Jika hendak buat pangkalan Tentera TUDM disini boleh, tetapi pastikan semua tentera adalah orang cina supaya mudah kami menang apabila undi pos nanti" -kata Lim Guan Eng hasil pilihan Melayu Bagan.

3.Lim Guan Eng selaku Ketua Menteri Pulau Pinang yang kerap meminta nasihat serta dana dari Singapura menambah:

"Saya hanya akan setuju serta menerima jika pangkalan Tentera Singapura di letakkan di Pulau Pinang" -kata Lim Guan Eng hasil pilihan Melayu Bagan.

4.Lihatlah betapa bongkak serta angkuhnya apabila cina DAP memerintah tanah milik negeri Sultan Kedah ini. Mari kita sama sama orang Melayu sebarkan supaya dapat kita sama sama hentam dan mendesak Lim Guan Eng ini!

No comments: