Thursday 13 March 2014

PEMBANGKANG BERAK TENGAH JALAN,KERAJAAN YANG DIPERSALAHKAN!!!


,



Ada orang Pas tanya aku mengapa tak dakwa kes liwat di mahkamah syariah?


Manalah aku tahu.Aku bukan ahli dalam perundangan negara.


Yang aku tahu kes ini kes jenayah yang ada penal kod nya! Nak bicara di mahkamah syariah macam mana?Hudud pun tak jalan.Kena hukum takzir aje lah! Pendakwa raya memilih mahkamah biasa nak buat macam mana?


Dia tanya lagi mengapa kes seks songsang ni baru dibangkitkan semasa usia lanjutnya,kenapa tidak semasa dia jadi ketua pemuda lagi?


Aku ada dengar cerita dari bekas pelajar MCKK,bahawa dulunya sekolah tu  seks songsang perkara biasa.Maklumlah sekolah sejenis!


Masalahnya yang bongkar kes ini di parlimen adalah Karpal Singh! 


Kalau Karpal tak buat macam tu,kes ni tak kan timbul!Mat sabu cap dia aljuburi! Bukan Umno dan bukan Bn yang buat!


Nampakkan pembangkang busuk hati.Ini semua kerana politik pembangkang! Bila Umno buang dia yang bermasalah ni,pembangkang pulak beria-ia sangat membela dia! 


Nampakkan pembangkang yang busuk hati!!! Siapa bongkar seks songsang dia semasa lewat usianya? Bukan pembangkang?


Nampakkan pembangkang yang busuk hati!!! Bukan kerajaan.


Sepatutnya bila pembangkang bongkar seks songsangnya di parlimen dan kerajaan buang pelakunya,pembangkang kena sokonglah tindakan kerajaan tu.Ini tidak,pembangkang juga yang sokong 
dia yang tak bermoral ni.


Hasilnya kes ini berpanjangan dan melibatkan rakyat yang ramainya jahil dan pak turut! Pembangkanglah yang berdosa besar,bukak aib dia! 

Tanggunglah sendiri.

Nampakkan pembangkang tak berhati perut dan terusan menyalahkan kerajaan,memfitnah kerajaan memaksa mahkamah dengar arahan kerajaan supaya Anwar kena penjara.


Sebab itu Allah lindungi kerajaan yang dipimpin umno sebab umno teraniaya diatas perbuatan memfitnah,mentohmah dan menyalahkan kerajaan dalam semua perkara oleh  pembangkang!Pada hal mereka lah kepala alangnya!!!



DEMI PEMIMPIN PUJAAN,BABOON AKAN MENGAMUK LAGI!!!

No comments: