Monday 10 March 2014

Tubuh Ideal Wanita Idaman!!!



Bentuk tubuh yang sesuai wanita idaman lelaki yang seringkali difikirkan adalah dilihat berdasarkan dari sisi tubuhnya, seperti wajah yang cantik dan tubuh seksi atau dara montok. 

Namun pada kenyataannya tidak semua lelaki menginginkan Tubuh wanita seperti itu. Disisi lain sebahagian lelaki lebih memandang wanita dari segi watak yang dimilikinya. 

Tidak hanya secara teori untuk melihat watak seperti apakah wanita yang menjadi idaman para lelaki, kita memerlukan gambaran real tentang wanita itu.

Kurang lebih seperti inilah, wanita yang menjadi impian para lelaki tersebut, iaitu wanita yang pintar, mempunyai kerjaya yang baik, komunikatif dan boleh menjadi sahabat terbaik bagi seorang lelaki. 

Tubuh sesuai wanita idaman serupa dengan tubuh yang langsing. Tetapi tidak semua orang beranggapan demikian. Beberapa orang mempunyai konsep berbeza dalam mendefinisikan Tubuh sesuai wanita yang sempurna.




Apakah foto-foto diatas adalah bentuk Tubuh sesuai wanita idaman ? 

1 comment:

Unknown said...

Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus SINGAPURA 4D MINGGU 9 MARET 2014 DENGAN ANGKA 1890 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub "KI JAYA" Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda