Wednesday, 26 March 2014

REVOLUSI BONTOT!!!REFOMASI PUNGGUNG!!!REALITI OTAK DI JUBO!!!!

Pemikiran rakyat Malaysia sama taraf dengan pemikiran kanak-kanak di USA. Masyarakat Malaysia mendapat ilmunya hanya melalui FB yang pergaulannya hanya berkisar dengan orang-orang hanya tahu membuat spekulasi sendiri tanpa kajian. 

OTAK SEHODOH WAJAH!!!

Mereka bukanlah orang yang pakar, tapi gemar mempersoalkan sesuatu perkara tanpa fakta kukuh dan tiada langsung semangat nasionalisma.Tahu kan ada segelintir "si kitul" yang otak ada tapi letak kat jubor sama macam mahaguru jubor nya, kahkahkah!!!

Credit : Oktavov Hadji

P/S Aku tambah sikit,

Kebodohan Pembangkang negara ini dengan negara lain ialah pembangkang negara ini langsung tak ada maruah ,tak ada standard langsung kerana mereka suka buruk-burukkan negara.Mereka bangga jika negara ini dipersendakan di mata dunia.


Pembangkang=Pengkhianat negara. 

Disaat keluarga waris bersedih berdoa membaca yaasiin ada kalangan rakyat malaysia tak henti.henti menyalahkan kerajaan.mencipta berbagai cerita fitnah yang sungguh menyakitkan hati waris.Dimanakah sikap peri kemanusiaan berbanding binatang.

Bapa kepada salah seorang 

penumpang pesawat MH370, 

Selamat Omar, 60, membaca

 surah Yasin bersama kaum

 keluarga dan saudara terdekat

 ketika ditemui di Hotel Everly

 setelah lokasi pesawat 

berkenaan disahkan berakhir di 

selatan Lautan Hindi.



Pembangkang kat Malaysia ni 
tahap longkang.Semua perkara nak dipolitikkan termasuk 
perkara yg membabitkan
nyawa dan keselamatan negara.


Tengok kes Lahad Datu.Terkini MH 370.Pada yang masih menyokong tu....


Fikir-fikirkanlah.

3 comments:

Anonymous said...

hanya awak sorang lagi masih bangang wahai kutukan dewata.walaupun awak seorang guru tetapi kebodohan awak tetap melantun2.org sudah berubah dah sudah ramai cerdik pandai.sudah tahu mana lebih baik dan mana yang lebih baik.tahniah PKR yg mempertahankan dun kajang.sekarang ni isu liwat tidak boleh diguna lg cukup2lah dgn tipu daya dan rekaan semata2 utk membunuh poltik DSAI.

Kutukan Dewata said...

hanya gay yag sokong gay!aku lebih takutkan bala allah dari kata keji kamu! menaikkan kaum lut jadi pemimpin benrmakna menempah bala allah!kau nak puja dia aku tak kisah! itu hak kau! aku nak jaga juga hak aku!

Anonymous said...

Memang bala Allah dah tunjuk pun satu persatu kat dunia ini wahai insan yang yang malang dan bangang.Misteri Kehilangan MH370 pun selepas kes liwat DSAI disabitkan kesalahan.Seramai 6 kemataian semasa konsert yang penuh dengan dadah dan air memabukkan membuka pekung didada pentadbiran BN pun masih awak tak nampak dan sedar lagi.Hanya cakap2 kosong menuduh tanpa bukti yang sahih bukan bermakna DSAI seorang Gay dan aku juga boleh berkata yang awak main bontot mak awak yang penuh kurap.sebenarnya awak ni lebih teruk dari kaum lut dan sepatutnya awak ni perlu meminta keampunanan Allah kerana menyebarkan Fitnah dan fitnah itu lebih tajam dari mata pedang.kembalilah ke pangkal jalan sebelum dipanah petir.Bertaubat la wahai saudara jika saudara org islam dan jika saudara seorang kafir harbi besiap sedialah keneraka.