Monday, 31 March 2014

MACAI PR YANG CERDIK PIANG!!!



Puak2 PR meroyan kalo lah kat negara luar..terjadi musibah Pm menteri letak jawatan tapi depa lupa sebut  kat negara luar..mcm jepun france..,us england itali..dan lain2 negara x kira pembangkang ke pemerintah ke ada isu scandal..atau kena hukum.sbb meliwat mcm nuar jubo ...depa akan letak jawatan jugak kahkahkah
BODOH PUNYA ORANG MACAI PR!!!
KIH!!! KIH!!! KIH!!! KIH!!!

Stan Lee adalah pelukis komik yg pemes. Ramai watak adiwira komik seperti superman, spiderman dan batman adalah hasil karya nya. Menjadi idola seluruh dunia. 

Di Malaysia kita juga ada Liwatman, Spenderman Omegaman.Jambanman, Gerabakman, Counsellor3pagiman..

Macainya pula Parahman!!.Semua ni dah termaktub dalam sejarah POLITAIK PR!!! 

Ada lagi nak tambah?

kahkahkah adiossssssss!!!

Bayern Munich's photo.


Puak2 PR meroyan kalau lah kat negara luar terjadi
musibah Perdana Menteri letak jawatan.


Tapi dia orang boleh lupa, sebut kat negara luar macam Jepun, France,US, England, Itali dan lain-lain negara tak kira pembangkang ke, pemerintah ke, ada isu scandal atau kena hukum sebab meliwat macam nuar, dia orang akan letak jawatan jugak!!! kahkahkah!!!

1 comment:

Anonymous said...

yang awak main bontok maka awak apa cerita.jangan jadi bodoh sebab awak memang bodoh.jangan jadi bangang sebab awak dah memang bangang.inilah kutukan dewata yang sebenar main bontok mak sendiri.