Wednesday 26 March 2014

ANGKARA TAHALUF SIYASI,PAS MENGHAMPIRI KEKAFIRAN!!!


Perlekeh Selawat Nabi,Pemimpin 

Tertinggi PAS Sah 'Sakit'.


KUALA LUMPUR, 25 MAC : Tindakan Khalid Samad yang juga Ahli Parlimen PAS Shah Alam memperlekehkan Selawat Perdana Malam Cinta Allah dan Rasul baru-baru ini telah mendapat kecaman dari pelbagai pihak.


Khalid dalam satu ceramah di Kajang telah menempelak anjuran tersebut dan mendakwa bahawa pihak penganjur menggunakan agama untuk terus menipu rakyat dan dan berselindung di sebalik kezaliman.


"Mahu berselawat kepada S.W.T memang digalakkan dan baik tetapi tidak memadai dengan hanya sekadar menyatakan kasih kepada Rasulullah.. Pada masa sama mempertahankan pemerintahan yang zalim, rasuah dan korup", ujar Khalid.


Melihat kepada tindakan biadap ini, Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom dengan sekeras-kerasnya mengutuk tindakan yang dilakukan oleh pemimping pembangkang tersebut.


Jamil Khir dalam satu ceramahnya baru-baru ini telah menyifatkan bahawa mereka yang iri hati dengan majlis itu mempunyai hati yang berpenyakit dan mereka sepatutnya bersyukur majlis agama sebegitu dapat menyatukan umat Islam tanpa kira fahaman politik.


"Sebagai umat Islam, sepatutnya mereka bersyukur kerana program itu berjaya menghimpun sebegitu ramai umat tanpa mengira fahaman politik, bersama-sama menunjukkan rasa cinta kepada Rasul dan taqwa kepada Allah," ujar Jamil Khir.


Tambah Jamil Khir lagi ,pemimpin pembangkang jelas iri hati dengan kehadiran puluhan ribu manusia yang menyertai majlis selawat tersebut. Kehadiran umat Islam yang ramai itu ternyata meleset dari andaian pihak pembangkang yang mahukan majlis itu diboikot oleh penyokong mereka.


Merujuk kembali kepada Majlis Selawat tersebut, intipati untuk menyatukan ummah tanpa kira fahaman politik, pangkat dan usia itu dilihat berjaya dengan kahadiran kira-kira 100ribu orang dengan berpakaian serba putih di Dataran Masjid Putra Presint 1 itu.


Program itu menampilkan ikon agama terkenal, Habib Syech Abdul Qodir As Seggaf dan Habib Ali Zaenal Abidin dengan bertemakan Kesatuan, Perpaduan dan Persaudaraan.-UtaraNews.com.

p.s-Agak pelik jugak aku apabila sejak akhir-akhir ini ramai puak PAS ni suka membantah dan pertikai majlis ilmu dan majlis-majlis berbentuk keagamaan. Yang menyedihkan aku apabila yang mempertikaikan itu terdiri daripada orang islam sendiri. 

Adakah  puak-puak PAS ini sudah hilang pendirian islam itu sendiri..?? 

Adakah ini adalah sikap PAS yang sebenarnya..?? 

PAS sudah terikut-ikut akan sikap DAP kafir yang hanya memusuhi apa sahaja yang umat islam lakukan..!! 
PAS sudah jauh terpesong daripada akidah yang sebenarnya.

Kenapa majlis agama harus dipertikai, jangan campur adukkan politik dengan agama. Kita sebagai umat islam harus bersatu bukan bertelagah dan mempertikai antara satu sama lain.

Inilah bukti pakatan rakyat tidak mahukan negara islam seperti kehendak parti pas yang dikatakan memperjuangkan islam.jika kerajaan Malaysia mengadakan selawat perdana pun dipertikaikan apa tah lagi jika pas yang mengadakannya sekiranya pakatan haram menjajah malaysia nanti.

Ini semuanya adalah agenda dapig yang hanya bersandiwara demi memenuhi kehendak mereka yang ingin mentadbir Malaysia.

Yang menghairankan,kenapa parti pas tidak menyedari atau sengaja buat tak nampak segala perbuatan dapig semata-mata hanya kerana nafsu serakah pemimpin mereka yang inginkan kuasa?

Jika parti pas sedar seharusnya mereka bertindak daripada membiarkan malaysia jatuh ke tangan dapig yang boleh dikatakan memperjuangkan agenda komunis.

KOMEN KD:

PAS MENGABAIKAN PERINGATAN ALLAH YANG MEMERINTAHKAN UMAT ISLAM BERLEMBUT DAN BERHEMAH SESAMA MUSLIM DAN BERKERAS DENGAN ORANG KAFIR!

SEBALIKNYA PAS BERPELUKAN DENGAN KAFIR YANG JELAS HARBINYA.PAS INGIN MENTARBIYYAHKAN DAP TETAPI JELAS DAN NYATA DAP BERJAYA MENTARBIYYAHKAN PAS KE ARAH BERSALIN KULIT.

SEKARANG LIHAT SENDIRI APA SUDAH JADI.PEMIMPIN YANG KONONNYA BERJUANG UNTUK ISLAM SUDAH BERSALIN KULIT BERJUANG UNTUK DAP KRISTIAN!!!

SAMPAI BILA-BILA  SELANGOR AKAN TERKENAL SEBAGAI "SELANGOR DARUL URUT" KERANA PEJUANG ISLAMNYA SUDAH TERKURUNG DALAM KANDANG BABI TERESA KOK.BAGI PEMIMPIN PAS "ALLAH SUDAH MATI"!!!!!

No comments: