Tuesday 25 March 2014

Lasak, Lucu Dan Lucah!!!


Aksi lasak, lucu dan lucah


Gambar-gambar tak sopan di bawah ni 
boleh la dikategorikan ke dalam beberapa 
label. 

Nak kata aksi lasak, boleh. Nak kata 
aksi lucu, boleh. Nak kata aksi lucah 
pun boleh. 




Gambar tersiar di satu post internet 
berbahasa China dan diterjemahkan 
ke bahasa ongputih di china SMACK 
dengan cerita lebih kurang begini:
 


"April 26, tidak ada kelas pada waktu 
petang, jadi saya pergi melepak dengan 
rakan, terdengar beberapa bunyi bising
 di luar tingkap, dan saya melihat orang 
berlarian di atas bumbung bangunan 
bersebelahan. 


Memikirkan bahawa ada sesuatu yang 
berlaku, saya mengambil kamera saya 
untuk memerhati dan pada masa ini 
kejadian berikut berlaku. Hanya selepas 
itu saya dapati ia adalah satu serbuan 
anti-pelacuran."


Kejadian berlaku di Bandaraya Changchun.

No comments: