Friday, 14 March 2014

JUAL TUBUH MONTEL DAN GEBU DI FACEBOOK!!!!

Mengapa Remaja Sokong LGBT??? 

ini Puncanya!!! "KEBEBASAN"!!!!


































Well apa yang nak di kata kat sini tengok lah 
gambar-gambar remaja melayu/islam sekarang 
ni dah macam orang bukan islam, dari segi pakaian 
mahupun perbuatan. 


Kenapa eh dia orang berani buat macam ni tangkap 
gambar lepas tu tunjuk kat satu dunia, tak malu ke.. 


Ataupun terpengaruh dengan artis-artis opss sebab 
artis pun ada berperangai macam ni jugak kan.. 

Ini bukan ingin memalukan tetapi gejala ini tidak 
dipandang serius oleh orang ramai yang hanya 
berkata "biarlah dosa dorang tanggung". 


Padahal gejala ini boleh merebak dan terkena saudara 
atau adik- beradik, anak-anak kita nanti jika tidak 
dibendung. Ya itulah kuasa pengaruh rakan sebaya, 
kuasa ingin mencuba benda baru dan ingin "up" 
diri masing-masing amat tinggi.


Cuba korang nilaikan sendiri mana letaknya 
moral,akidah dan perasaan malu budak-budak 
zaman sekarang ni, ke didikan agama mak bapak 
bagi tak cukup.. ataupun nak kena buat undang-
undang baru kat malaysia ni supaya berkelakuan 
sopan. 


Apa-apapun mohon di bukakan pintu hati dan 
bertaubatlah. Amin..







































SUMBER

1 comment:

Anonymous said...

best lah tengok yg akhir 2 main cemolot !