Friday, 28 March 2014

MACAI-MACAI MELAYU PENJILAT JUBO KAFIR DAP BERGUMBIRA MELIHAT MELAYU DIANIAYAI KAFIR HARBI!!!


13 GERAI MELAYU DIROBOHKAN OLEH KERAJAAN DAPig PENANG.




Pagi ni 13 buah kedai melayu di Teluk Bahang 
telah dirobohkan oleh kerajaan DAPig yang 
diketuai oleh Lim Guan Eng...


Alasan kerajaan negeri ialah kedai-kedai melayu 
ni berniaga tanpa lesen dan juga menganggu 
lalulintas.. 


Dan kerja-kerja perobohan dibuat oleh 
melayu-melayu yang berkerja dengan Majlis 
Perbandaran Negeri P.Pinang (MPPP).


Inilah nasib melayu di negeri ni beb.. Kalau cina 
berniaga sampai tengah jalan pun takpa tapi 
melayu langsung tak diberi ruang..


Malangnya.., ada ramai lagi melayu-melayu barua 
yang still menyokong serta menjilat punggung-
punggung kafir di Malaysia ni.. 


Mereka sekarang sedang berkenduri meraikan 
kejayaan ini!!!


Sokong semata-mata dengki dengan kejayaan 
melayu sendiri mentadbir negara dengan baik..-siemensmelayu maju. 

2 comments:

Anonymous said...

Asal roboh je DAP. Negeri lainpun roboh bangunan Melayu tak bising pun. Kalau dah salah kena robohlah. Banyak lagi kedai Melayu tak kena robohpun. Ada peniaga yang kepoh masuk tv hari tu sekarang terus sibuk kaut untung.

Jangan rasis. Tak ada faedah.

Saudara, DAP bukan bodoh. Ingat mereka suka huru hara. Jika negeri masalah tentu mereka pun susah nak cari makan anak bini. Tolong lihat betapa banyaknya peruntukan mereka kepada umat Islam dibandingkan dari zaman barisan. Itupun kalau lihat dengan hati yang terbuka la.

Semua kaum nak hidup aman damai. Semua orang pagi2 pi breakfast. Makan minum kadang2 duduk sama2 berlainan kaum. Merekapun ada anak. Mahukah mereka jika nak hantar anak ke sekolah pun kena ada bodyguard. Tak ada masalah pun.

Yang timbulkan masalah ialah orang atau pemimpin yang rasa kedudukannya atau kedudukan pemimpin pujaannya terganggu. Supaya orang bergaduh. Jadi mereka boleh terus hidup bahagia ke anak cucu.

Aku duduk kat Penang tak dak masalah pun. Melayu yang bermasalah ialah:

1)Nak berniaga tak ada modal. Pacak kedai tepi jalan ganggu lalulintas/pejalan kaki. Tak mampu sewa tapak kerana tak mampu. Ketidakmampuan ini disebabkan masalah seterusnya di bawah.

2)Sesetengah orang Melayu yang malas. Tapi nak duit banyak.Kejap datang, kejap tak datang. Taukepun geram boleh bankrap.

3)Anak2 terbiar kerana mak bapak hisap dadah. Mak bapak lepak kat warung sembang atau main judi ramai.

4)Ada tanah, habis jual kerana nak untung cepat atau terpaksa kerana duit habis. Siap bangga lagi jual tanah 1 juta. Lupa yang duit tu kejap je habis. Patutnya dia pajak 100 tahun tapi duitnye yg dapat sikit ler. Yang jadi ajen jualpun dari kawan sebarisan gak.

5)Tengok pemimpin kaya raya, dia pun belanja macam orang kaya. Pakai kereta walaupun tak mampu nak tukar tayar. Kenduri hebat2 tak sedar diri dalam berhutang. Tak sedar kaya pemimpin tu, datang dari poket rakyat Malaysia gak.

6)Anak Melayu bebas pergaulan kerana mak bapapun sibuk cari rezeki/tak tahu agama. Belajar tak kemana asyik bercinta ikut filem2 kat tv. Ingat cinta tu indah, lepas kahwin baru tau tak cukup makan nak sara anak. Yang x kahwin buang anak tak perlu cerita la.

7)Ada Melayu yang sedar tapi tak ramai. Sama2 kita tunjuk sikap Islam sebenar supaya mereka berubah.

Kutukan Dewata said...

soalnya sekarang kenapa cina boleh berniaga sampai ganggu lalu lintas!
tak rasis ke tu.kenalah adil bro!

berlembut sesama islam,berkeras dengan kafir yang nyata memusuhi kita! allah cakap bukan aku!

kau patuh pada perintah dia,dia tak kacaulah kau!