Thursday 24 September 2015

PENGKHIANAT NEGARA TAK PERLUKAN SIMPATI RAKYAT!!!




Adakah Umie Aida boleh bertahan untuk hidup

bersama dengan suaminya yang jadi penjenayah
setelah muflis???

Khairuddin ditahan bawah Sosma selepas dibebaskan.



Apabila berjalan keluar dari mahkamah selepas dibebaskan, Khairudin ditangkap semula bagi kesalahan di bawah Seksyen 124k dan 124L Kanun Keseksaan.



Seksyen 124k dan 124L masing-masing mengenai sabotaj dan cuba untuk mensabotaj negara.



Di bawah Sosma, Khairuddin boleh ditahan tanpa bicara sehingga 29 hari. Beliau pada mulanya ditangkap kerana disyaki bertindak untuk 'menjatuhkan kerajaan.



Kebenaran apa yang dia perjuangkan?Tindakan beliau meminta pihak asing menyiasat hal yang terjadi di Malaysia boleh menyebabkan campur tangan asing yang akan mencampuri urusan dalam negara yang boleh mengundang padah seperti yang berlaku di Irag, Libya Syiria dan banyak lagi negara terutamanya negara Islam.



Sebagai mana yang berlaku di Iraq bila mana pembangkang Iraq bersekongkol dengan Wall Street Journal menghebohkan senjata pemusnah dimiliki oleh Saddam Husien!


Itu telah memberi ruang kepada Amerika Syarikat untuk menyerang Iraq.Kebenaran terserlah bahawa tidak ada satu pun senjata pemusnah itu.


Natijahnya Iraq huru-hara seanjang zaman!!!


Persoalannya apa perasaan dan tindakan kau orang jika seseorang itu ganggu pekerjaan kau orang dan ingin melingkupkan kehidupan kau orang??

    • Adakah kau orang suka,seronok atau diam serta tulikan telinga sehingga hidup kau orang hancur!
    •  
      Jadi bersebablah kenapa DS Najib dan  juga kerajaan Malaysia ambik tindakan terhadap suami Umie Aida.

    • Sebenarnya kita bersuara bukan untuk membela mana-mana pemimpin.

    • Apa yang kita fikir apakah wajar sipelakunya yang sebegitu durjana perlu dipertahankan?

    • Cuba fikirkan sejenak akan apa yang telah dilakukannya terhadap seorang pemimpin negaranya sendiri . Adakah mulia hatinya?

    • Bila undang-undang dilaksanakan, BN yang dipersalahkan. Bila undang-undang didiamkan 
    • BN juga yang dipersalahkan. 

    • Apakah jenayah ini harus dibiarkan untuk puaskah hati pembangkang???

    • Jenayah berleluasa.. INI YanG BUAT HATI AKU IKUT BN. SEBAB AKU TAKUT JIKA DAP/PKR/PAN MEMERINTAH, NEGARA AKAN TIADA UNDANG-UNDANG!!!

    • Orang yang muflis boleh ditanggung ke luar negara buat report kat negara luar.Nak mintak tolong dengan FBI.FBI cakap tak ada kena mengena dengan dia orang pun! 

    • Persoalannya siapa yang arahkan dia untuk membabitkan negara luar campur tangan dalam ehwal negara malaysia?

    • Cukuplah Sang Rajuna Tapa buka kota singapura untuk di serang Majapahit! Pengkhianat negara macam ni tak perlu kita simpati.Ikut hukum dia wajib di sula kerana mengkhianati bangsa dan agama sendiri.

    • Sekali lagi,cukuplah pembangkang Iraq memberi maklumat palsu tentang senjata pemusnah kepada WSJ hingga mengakibatkan Iraq diserang oleh Amerika dan nasib malang rakyat Iraq berterusan hingga sekarang!


Mat Kilau's photo.

ANGKARA KEBENCIAN TIDAK BERTEPI !!!

5 comments:

Anonymous said...

Mungkin ada batu api yg mengapi2kan dan membiayai segala kos. Tindakan juga perlu diambil terhadap mastermindnya.

ted manoff said...

Siapa sebenarnya pengkhianat..? Inilah contoh bloger bangang yg ahjib maksudkan..ProOO00ootTt

megat panjialam said...

Drpd mna la dia dpt bukti 1MDB tu...beli or diberi???..bukti tu sahih or telah diubah??...setakat umum dpt bukti, pastu wt report kat luar negara, sape2 je boleh buat laa...tp smpai skrg, xda umum pun dpt bukti tu drpd sape...reka bukti kot..emmm.

megat panjialam said...

Dia nak bagi bukti pada negara luar???? Ohh... patutlah kena tahan, nak serah bukti pada orang luar rupanya. Minggu depan pula ada sesi siasatan. Rasa2nya...kalau dia dah serah bahan tu kpd pihak asing, dan dia tahu perbuatannya salah, adakah dia akan balik Malaysia? Berapa ramai individu yg melarikan diri ke luar negara untuk mengelakkan diri dr ditahan oleh pihak berkuasa Malaysia.

ustaz roslankama said...

tepat sekali apa yang bro megat cakap tu.sengaja nak larikan diri ke luar negara.sbb tu bila polis serbu rumah dia,dia lari ikut pintu belakang.setelah buat salah dia nak ikut jejak jalil ali dan alvin tan tinggal diluar negara.adalah tu yang akan tanggung hidupnya diluar negara macam dua melaun tu!