Tuesday 1 September 2015

HIMPUNAN SEJUTA BAJU MERAH! HIDUP MELAYU!!!


TERBAIKLAH!! CINA JANGAN INGAT LU SUDAH RAMAI SANGAT DAN KUAT.. LU BELUM TENGOK LAGI KEKUATAN DAN KEHEBATAN MELAYU!!!




Gempar!!!! Himpunan Sejuta Baju Merah Sokong Najib Oktober Ini!!

Himpunan satu juta menyokong Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akan diadakan pada Oktober ini untuk mengatasi jumlah peserta perhimpunan Bersih 4.

Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos berkata himpunan sejuta orang menyokong Najib itu akan diadakan pada 10 Oktober ini dengan memakai t-shirt merah.
Jamal berkata, beliau sangat yakin dapat mengatasi jumlah peserta yang berkumpul di Dataran Merdeka bagi bersih 4.

“Kami telah memilih 10 Oktober untuk perhimpunan kami. Kami akan berkumpul di Low Yat, Bukti Bintang dan 1 juta ‘Baju Merah’ akan turun bagi menunjukkan sokongan terhadap Najib”, katanya selepas perasmian mesyuarat UMNO bahagiannya.


Jamal baru-baru ini menubuhkan kumpulan Anti Bersih bagi berhadapan dengan peserta Bersih tetapi dibatalkan di saat-saat akkhir selepas dinasihat polis.

Akan ada melayu barua DAP cakap peserta dibayar oleh kerajaan UMNO.Sekarang pandailah bercakap termasuk kira berapa budget nya. Tapi cina lahanat buat di banyak negara tak pula macai melayu DAP kira dan persoalkan dari mana datangnya duit itu.


Untuk perhimpunan itu  tak perlukan sebarang duit dari mana-mana pihak. Cukup hanya bantu untuk t shirts dan sewa bas. Tak perlu bayar RM300 seperti peserta bershit 4.0 sebagai tanda terima kasih dan sokongan kepada Kerajaan.


Melayu kena turun ni sebab:

nak buat kat tempat cina .. Bila lagi mau kasi dia orang rugi.. Asyik KACAU duit orang melayu je.. 



MELAYU DAN ISLAM JADI MANGSA - Anggaran sebanyak 6000 Gerai Melayu di Sekitar Kuala Lumpur. Peniaga pelbagai bangsa akan mengalami kerugian besar. Anggaran keuntungan setiap gerai adalah sekitar RM 1000 - 50 000 sehari untuk setiap gerai. Kini untuk BERSIH 4.0 adalah selama 2 hari. Oleh itu , anggaran kerugian keseluruhan peniaga di seluruh Kuala Lumpur adalah satu angka yang terlalu besar untuk dianggarkan.

Wajib turun demi bangsa!!!

No comments: