Monday, 7 September 2015

Anak Sofea Jane Tayang Lurah Dendam Berahi Di Media Sosial!

!


Jika ibunya terkenal dengan bakat 
berlakon dan menjadi pujaan ramai 
peminat di negara ini kerana kehebatan 
di dunia seni, lain pula dengan anak 
perempuannya yang seorang ni..

Anak pelakon popular 90 an Sofea Jane 
kini terkenal dengan kehidupan sosial 
yang sangat terbuka serta gaya 
berfesyen yang sangat berbeza dengan 
budaya melayu.

Sebelum ini, gambar anak selebriti ini 
berbikini bersama adiknya mendapat 
kritikan para netizen di dunia maya.

Kini muncul pula beberapa keping 
gambar tentang anak selebriti ini 
yang menonjolkan imej buruk kepada 
keluarganya.

Sambil terkangkang berpeluk dengan 
lelaki, serta pakai baju berfesyen 
tayang lurah dada kepada umum, ia 
jelas menunjukkan bahawa gadis itu 
memang kurang didikan agama dan 
tak menmperdulikan segala peraturan 
yang ditetapkan kepada Umat Islam.

Mungkin bagi Arissa, pakaian serta 
sikapnya itu membuktikan dirinya 
liberal serta bukan kekampungan. 
Tetapi sebagai anak kepada seorang 
yang dikenali ramai, perbuatan Arissa 
itu akan memalukan ibu serta 
keluarganya sendiri.

Lain lah kalau mereka sendiri merestui 
gaya hidup liar yang ditampikan oleh 
gadis muda berkenaan. Bagaimanapun, 
diharap Arissa akan berubah ke arah 
kebaikan suatu hari nanti.

Setiap manusia tidaklah sempurna.
Begitu juga dengan Arissa... Semoga 
dia dibawah lindungan Tuhan hendak
nya.. Aminn. - Big B/Utaranews.com

5 comments:

Anonymous said...

Adoooyai, tetek keckik satu ke timor satu ke barat pon nak tunjuk tunjuk...

Malu lah weiiiii

Anonymous said...

Wow, boyfren keling ke?

megat panjialam said...

Ekekeke!!! Tetek dah la kecik tak mengancam langsung, dah tu melabuh habih dah. Nasib kau lah minah!!!

Anonymous said...

Megat panji alam..kalo bab tetek cukup handal ko bg komen..blog ko sendiri sayuppp jer. ..takder sape yg hingin membaca..tgk muka ko pun mcm muka org tua gatal..

mey haruka said...

Video Bokep Terbaru
[>>>] Bokep Asia


[>>>] Asia Porn


[>>>] Bokep Terbaru


[>>>] Bokep Indo


[>>>] Kumpulan Bokep Lucu




Gallery Hot
[>>>] Foto Hot Atris Indonesia


[>>>] Foto Hot Asia


[>>>] Artis Payudara Paling Besar


[>>>] Artis Terseksi Dunia


[>>>] Kumpulan KIMCIL





Video Bokep Terpopuler
[>>>] Nikmatnya Ngentot Sama Tante Ayu


[>>>] Pengalaman Pertamaq Dengan Kakak Iparku


[>>>] Anak SMP DI Perkosa Di Kebun Belakang Sekolahan


[>>>] Ngentot Prawan SMA


[>>>] Memek Tante Mely Merah Merona





Tips & Trick
[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips dan Trik Dalam Bercinta


[>>>] Tips Agar Cewek Mau Diajak Bercinta


[>>>] Tips Membesarkan Penis


[>>>] Tips Membuat Cewek Cepet Klimaks