Tuesday 29 September 2015

BERSIH 5:JANGAN CURAH MINYAK KEPADA API YANG SEDANG MEMBARA!!!



9 PERKARA CINA SEDANG KETAKUTAN, LIM KIT SIANG SILAKAN ANJUR BERSIH 5.0 ! 


AKAN MUNCUL 1001 DATO' JAMAL !

MESEJ TERSIRAT NEGARA IMPIAN CINA MALAYSIA AKA DAP, BAHASA KEBANGSAAN DIHINA, JATA NEGARA DIBUANG


Orang-orang Melayu, orang-orang Islam, orang-orang India, Orang-orang Kadazan, Iban, Dayak dan lain-lain semuanya aman bahagia, perasaan senang dan tenang, tidak stress, tiada apa-apa yang mereka bimbang!
Tetapi kenapa Cina Malaysia ketakutan, bimbang, stress, ketar lutut. Kenapa Cina Malaysia tension, pengecut (Cina Malaysia sekarang minta bantuan sesiapa sahaja dari luar negara kerana ketakutan). Kenapa takut?.
1. CINA MALAYSIA SOMBONG

Itulah kamu Cina-Cina Malaysia, mula-mula kamu sombong, buat Bersih 1, 2, 3, 4...apabila orang Melayu baru tunjuk sikit taring kamu sudah ketakutan, ketar lutut, satu ekor ganster Cina pun tiada yang keluar mempertahankan Petaling Street dan Low Yat! Itu belum lagi Merah 2, 3, 4... Silakanlah buat Bersih 5.0!!! Ada Berani?
2. MELAYU PANTANG UNDUR

Biar kamu tahu satu perkara, bagi orang Melayu tidak akan berundur...pantang berundur. Biar putih mata jangan putih tulang. Agi idup Agi ngelaban!
3. RASALAH KESANNYA

Sekarang kamu Cina malaysia, kamu rasa lah kesan nya apa yang kamu sudah buat! Inikan yang kamu mahukan? Nextime, dengar lagi cakap Lim Kit Siang!
4. KEADAAN SUDAH BERUBAH

So now, kamu orang Cina sudah buat silap besar! Keadaan sudah berubah! Jangan terperanjat kalau Malaysia sudah tidak lagi seperti dulu. Kamu Cina yang nak macam ini, terimalah habuannya!!!.
5. TAMAK DAN LANGGAR SOCIAL CONTRACT

Inilah angkara orang tamak, orang yang mungkir janji social contract!!! Segala-galanya mahu dikaut kekayaan ekonomi, kuasa politik dan segala-galanya.
6. DATO JAMAL

Dato Jamal boleh dipenjarakan, tetapi tunggulah akan datang akan muncul 1001 Dato Jamal...masa akan menentukannya!
7. BERSIH 5.0

Kepada Cina Malaysia yang tamak, orang Melayu menunggu Bersih 5.0... Silakan buat Bersih 5.0!!!
8. SOCIAL CONTRACT PERKARA 151, PERKARA 152, PERKARA 153
Perkara 151 Hal kuasa-kuasa Khas menentang perbuatan subversif dan kuasa-kuasa Darurat
Perkara 152 Bahasa Kebangsaan adalah bahasa Melayu, bukan bahasa Mandarin! Lim Kit Siang patut ajar Cina DAP belajar bahasa Kebangsaan dengan betul. Kamu kata kamu rakyat Malaysia tetapi bahasa kebangsaan pun tak pandai !!!
Perkara 153 Raja-raja Melayu dan kedudukan-kedudukan Istimewa orang Melayu pun kamu nak kebas semuanya, kamu nak hapuskan semuanya dengan alasan keadilan, tetapi keadilan apa yang kamu katakan jika kamu sendiri tidak pernah berlaku adil kepada negara Malaysia!
Kamu Cina Malaysia telah diberikan pelbagai perkara, dan kamu nak lagi dan nak lagi dan nak lagi, rakus, tamak haloba!
Perkara 3 Agama Islam adalah agama Rasmi Persekutuan Malaysia. Hormatilah.Tunjukkan dan buktikan dalam perbuatan kamu, kata-kata kamu, dalam akhbar Cina kamu.
Adakah kamu ingat orang Melayu tidak tahu membaca surat khabar Cina kamu! Jika setiap hari kami membaca surat khabar kamu bagaikan setiap hari kamu mahu pertumpahan darah!!! kerana kamu menghina orang Melayu setiap hari, kamu menghina Islam setiap hari! Kamu sangat gembira dengan penghinaan Alvin dan Namewee kepada orang Melayu dan orang Islam!
9. DULU LAIN SEKARANG LAIN !

Keadaan sudah berubah kerana kamu Cina Malaysia yang menyebabkannya! Satu kali lagi kamu Cina Malaysia kurang ajar, sombong, lupa diri dan tidak sedar diri, jangan hairan padang jarak akan jadi padang tekukur !!!
Silakan buat Bersih 5.0...!!!

No comments: