Thursday 24 September 2015

YAHUDI BAIK,YANG JAHAT ZIONIS! CINA BAIK,YANG JAHAT RASIS DAP!!!




Kesian saya tengok budak Chong Choon Hau tu. Dia datang ke himpunan merah sebab dengar khabar angin yang melayu hendak buat provokasi kepada orang cina. Dia dapati orang melayu tak begitu malah menyambut baik kehadirannya. Dia pun upload gambar-gambarnya di facebook untuk beritau netizen bahawa dia tidak diapa-apakan oleh melayu baju merah. 

Malangnya, niat baik Choon Hau yang cintakan perpaduan itu dibalas dengan kata-kata nista, diugut bunuh, ditekan oleh majikannya malah keluarganya juga diganggu.

Hanya kerana ingin berbaik-baik dengan rakan-rakan melayu berbaju merah dia telah menjadi musuh orang cina nombor 1. Kecaman bukan hanya datang daripada Dap tetapi juga Mca dan Gerakan.

Sekarang kau orang fikirlah siapa yang paling rasis di Malaysia ini. Kalau dengan bangsa sendiri pun mereka boleh aniaya sampai tahap itu, bayangkan lah kalau mereka yang memerintah. Apa jadi dengan bangsa melayu, bumiputera, india dan lain-lain?

Ya betul begitulah busuknya hati cina kiasu terhadap orang melayu. Tapi ada orang melayu yang tak sedar bodoh bangang tolol sanggup jadi barua bangsa yakjud makjud ni.

Kalau mereka berjaya melayu mampus dilenyek dipijak dibuat macam mana yahudi buat kat orang palestin.

Hanya berbaik dengan bangsa melayu, bangsa sendiri pun hendak dibunuh. Kalau Dap berkuasa tak tahu apa nak jd dengan melayu. Dap bapak segala rasis tapi ada melayu yang sanjung Dap.