Wednesday 23 September 2015

Aksi Liar Isteri Beri Kepuasan Pada Suami !!!




Berbicara tentang aksi liar, pastinya para isteri menggeleng kepala tak sanggup melakukannya.  Namun apa yang tidak diketahui oleh wanita adalah ada kalanya suami mendambakan isteri untuk beraksi dan sedikit liar tatkala melayaninya.


Ia dianggap memberi lebih kepuasan seks dan menghangatkan lagi ghairah seksual.  Namun, apakah aksi liar yang boleh dilakukannya tanpa dianggap keterlaluan.


Tampil seksi


Pakaian yang seksi memang menyenangkan mata pasangan memandang.  Ia cukup mudah untuk membuatkan lelaki bernafsu.  Wanita juga tidak terkecuali, melihat diri dengan pakaian seksi turut akan menimbulkan perasaan ghairah untuk bersama suami.


Panggilan manja


Jika selalu memanggil suami dengan perkataan papa, abang dsb, tukarlah dengan sesuati yang mesra dan berbeza seperti "sayang: atau "darling".  Panggilan lembut dan manja mampu memberi satu kelainan perasaan suami terhadap diri anda. Makin sayang, manja dan juga makin berahi tatkala mendengar anda memanggilnya.


Fantasi Erotik


Adakah anda berani mempersembahkan pada suami suatu yang erotis?  Bukankah anda isterinya!  Lakukanlah jika ia mampu menaikkan ghairah seksual pada anda.  Jangan malu melakukannya kerana anda akan memperoleh sesuatu yang berbeza dari suami.


Ambil alih peranan


Jadilah pasangan yang berani.  Jangan hanya menerima saja apa yang suami berikan, sebaliknya ambillah inisiatif sendiri. Sebabnya kadang kala lelaki tidak menyukai tindakan isteri yang pasif dan hanya menerima.  Beranilah tampil di depannya dengan suatu yang mengghairahkan.


Minta untuk kali kedua


Setelah selesai melakukan hubungan intim dengan suami, tak salah kalau anda memintanya untuk kali yang kedua.  Biarkan suami berehat seketika dan rangsanglah kembali ghairahnya. Tidak mustahi inilah yang dikatakan sisi liar paling hebat dari diri anda buat suami.

No comments: