Wednesday 8 October 2014

KATA MENGATA DAH JADI BIASA. MASA PRU NANTI BERPELUK LAH PULAK!!!!!!











Dewan Pemuda PAS Gombak menyedari DAP mutakhir ini sengaja cari pasal dengan PAS untuk menimbulkan perbalahan di antara kedua parti itu dan menendang PAS daripada Pakatan Rakyat (PR)

 Rentetan ini bermula pada 21 September lalu, apabila Pengerusi DAP Selangor, Tony Pua menuduh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai nyanyuk dan diikuti dengan pemecatan Bendahari PAS Pulau Pinang, Iszuree Ibrahim daripada semua jawatan dalam Majlis Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) pada 25 September.

“Kemudian, 26 September Pemuda DAP Sarawak mengeluarkan kenyataan tamatkan kerjasama dengan PAS di Sarawak.

“Tidak cukup dengan itu, 27 September pula dua Adun PAS yang mengkhianati PAS Selangor diangkat sebagai “hero” dalam satu majlis makan malam anjuran DAP di Selangor.

“Kami yakin akan ada lagi tindak-tanduk DAP yang sedang mabuk KetUm untuk mendesak dan menekan PAS supaya keluar daripada Pakatan Rakyat,” kata Pemuda Gombak-anginperubahan.

1 comment:

Anonymous said...

Pembangkang nak hapuskan AKTA HASUTAN? Boleh. Tapi jangan pulak bila ada penceramah UMNO atau BTN berceramah dan menyebut orang Cina adalah PENDATANG korang ramai-ramai nak pergi balai polis buat repot. Macam kes Ketua UMNO Bukit Bendera dulu atau guru besar di Johor. Cina satu malaya desak didakwa dua orang ni di bawah Akta hasutan.

Kalau tak ada Akta Hasutan, penceramah UMNO lebih bebas bercakap. Tak perlu nak jaga hati kaum lain. Masa tu boleh tengok apa DAP dan kaum kerabatnya nak kata.