Sunday 5 October 2014

5 Sebab Aku Suka Awek Melayu!!!






Entri kali ni bukannya bersifat perkauman tapi entri kali adalah pandangan aku tentang sebab-sebab kenapa aku suka sangat kat awek Melayu. Walaupun kadang - kadang mata ni menjeling ke arah awek Korea atau awek Jepun, tapi hakikatnya hati ni tetap terpaut pada gadis Melayu.hehehe



Sekarang ni bila kita search je keyword awek Melayu di Google,akan keluarlah segala result kurang senonoh seperti, awek Melayu lucah, awek Melayu hot, awek Melayu 3gp dan berjuta lagi result yang kotor tentang awek Melayu ni. 


Itu menandakan 2 benda. Sama ada awek Melayu betul - betul kotor seperti keyword tu atau jugak awek Melayu betul menarik sehingga ramai yang nak google gambar - gambar cun mereka.


Tapi bagi aku, ada 5 sebab utama kenapa aku suka sangat pada Awek Melayu ni. Dan 5 sebab itu ialah :


1. Awek Melayu cun

Bagi aku, awek Melayu ni cun kerana mereka ni ada rupa yang memiliki pelbagai ramuan dan campuran. Ada awek Melayu yang chinese look, Hindustan look, Mat Salleh look dan banyak lagi rupa.Sebab tu awek Melayu ni istimewa. Sebab diorang ni pelbagai.


2. Awek Melayu lemah lembut

Walaupun kadang kadang kita dengar, awek melayu ni kebanyakannya hanya pura pura lemah lembut tapi hakikatnya liar, tapi bagi aku aku tetap suka sifat lemah lembut awek Melayu tu. Tak kiralah lakonan atau betul betul. Sejuk je tengok dia orang.


3. Awek Melayu masih suci

Ok,yang ni tak semua masih dara dan suci. Tapi kebanyakan mereka masih dara dan suci. Tak seperti gadis gadis Jepun dan Eropah. Soal maruah dia orang ni ibarat mee maggi. Sungguh senang sekali untuk kita dapat. Harap harap taraf awek Melayu takkan sama dengan dia orang tu sampai bila bila.


4. Awek Melayu yang taat perintah

Yang ni mungkin sekarang dah berubah. Tapi hakikatnya awek Melayu ni memang taat perintah sama ada ibu bapa atau suami dia orang. Sampaikan kalau mak bapak suruh kahwin dengan lelaki tu, dia tetap akan patuh.Baik awek Melayu ni,hehe


5. Awek Melayu mudah didapati

Maksud aku bukan awek Melayu ni senang untuk kita tekel dan dapat. Tapi maksud aku, kalau kita nak cari awek Korea, Jepun ataupun awek Eropah, benda tu agak menyusahkan. Bukan hanya sebab lokasi tapi banyak lagi faktor. So, awek Melayu yang cun cun banyak depan mata ni, kita sambar jelah.hehe


Hahaha, banyak pulak aku puji awek Melayu malam ni. Ni just pandangan aku tentang awek Melayu ni. Mungkin ada yang tak betul sebab manusia semua boleh berubah ikut waktu dan pengaruh sekeliling. 


Satu je benda yang selalu aku ingatkan untuk kau orang. Kalau nak cari calon isteri yang baik.yang perfect semua tu, kau orang kenalah jadi macam tu dulu ! hehe

2 comments:

Anonymous said...

Gadis melayu lemah lembut ? masih suci ? taat perintah ? cantik?

lupakanlah ....

Anonymous said...

DOAKANLAH YG BAIK2 BEB..
APE ANAK POMPUAN LU,ADIK POMPUAN LU, EMAK LU DULU,MAKCIK LU DULU,OPAH LU DULU...BUKAN GADIS MELAYU??????
PAKAI OTAK SEHABIS BAIK..BUKANNYA PAKAI KEPALA NAJIS...