Friday 24 October 2014

UAI TERFITNAH MASEHI DAJJAL!!! ASKAR DAJJAL DAH RAMAI DI MALAYSIA INI!!!



Apabila banyak kes salah laku moral berlaku dalam kalangan pemimpin pembangkang termasuk kes Dyana dan Zairil,Blogger Red Bean yang bertanggung jawab membaiki imej cuba merosakkan imej Ustaz Azhar Idrus untuk Spin keadaan.Bukan semua rakyat bodoh macam Macai pakatan.



Apabila banyak kes salah laku moral berlaku di kalangan pemimpin pembangkang termasuk kes Dyana dan Zairil,Blogger Red bean yang bertanggung jawap membaiki imej cuba merosakkan imej Ust Azhar Idrus utk Spin keadaan.Bukan semua rakyat bodoh macam Macai pakatan
Suka
Tak de faedahnya orang nak habis duit nak edit atau rakam gambar beliau.Bukan ahli politik pun.Ada beliau pun tak menjejaskan umno.


Dah tengok videonya dalam whatsapp yang dikirim oleh teman.Aku rasa steven spielberg pun pening 4 hari 4 malam nak edit video begitu.


Hebat orang yang beri komen-komen dan hebat jugak orang yang buat video dan edarkan video pun.Yang komen biasa lah kan.Yang pro mesti membela dan yang anti mesti mghentam....semua jadi hero je.


Melayu yang dipermainkan,melayu yang dilagakan,melayu,melayu yang akan menjadi layu,tanah melayu yang menjadi gadaian...Sengketa pun sesama melayu.


Sebar ikut hati,prove tak ada. Amalkan baca surah alkahfi untuk mengelakkan terjebak dengan fitnah-fitnah dajjal di akhir zaman. Insyaallah.Untuk kali ini,anwar cuba la ajak abdi-abdi dap untuk join demo. Tegar PAS dah bosan dengan segala provokasi sampah macam ni..


Bila UAI kata haram pegang anjing....terus perangai orang-orang PKR macam anjing!!!



PETIKAN DARI BLOG HousePK





Tengah malam tadi, pemain-pemain media sosial pro-UMNO telah terjebak dengan permainan jahat dan khianat Anwar Ibrahim apabila mereka menyebarkan klip video individu menyerupai Azhar Idrus bersama seorang wanita yang menyerupai isterinya sedang melakukan hubungan intim. 

Agak bijak kerana faktor masa membolehkan klip video tersebut tersebar sebelum penjelasan diberikan membabitkan strategi 3D (Distraction, Diversion, Division - gangguan, alih perhatian dan pembahagian) yang seringkali digunakan oleh Anwar Ibrahim dan PKR.

Namun mungkin ramai yang tidak sedar, ketika berceramah di hadapan hampir 600 orang penyokong berbanding 10,000 orang jangkaan awal, Anwar Ibrahim sebenarnya telah pun memberikan klu bahawa PKR dan dia sendiri sedang merancang sesuatu untuk mendapatkan sokongan yang lebih meluas terutama sekali daripada ahli-ahli PAS yang selama ini telah meramaikan demonstrasi atau perhimpunan yang dianjurkannya.

Dalam ceramahnya malam tadi, Anwar Ibrahim yang sentiasa menyalahkan UMNO, menyentuh tentang program 'SENTUH ANJING' yang menurutnya hanyalah satu kesalahan ringan. Malah dia memberikan contoh bagaimana terdapat perkara-perkara lain yang lebih besar dan kerosakan-kerosakan yang dilakukan oleh pelbagai golongan berkuasa termasuklah USTAZ YANG MEMINUM ARAK. (BACA DI SINI)

Dengan kehambaran 'RAKYAT HAKIM NEGARA' yang kian berpanjangan dan kelihatan seperti tidak berkesudahan, Anwar Ibrahim tentu sekali akan memanipulasikan isu terbaru ini dengan seoptimum mungkin bagi membangkitkan kebencian terhadap UMNO yang dituduh menfitnah kaum ulama dan ahli-ahli agama seperti Azhar Idrus. 


Dan sekiranya, isu ini juga tidak berpanjangan, Anwar Ibrahim akan mencari jalan lain, asalkan pada 28 dan 29 Oktober nanti, orang-orang PAS akan berhimpun di hadapan Istana Kehakiman berbanding di hadapan Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu yang bakal menyaksikan perbicaraan melibatkan Presiden PAS dalam saman yang dikemukakan oleh PKR.

House PK: Ini aku kutip dari Buletin Sengal.  Macamana Anwar boleh sebut benda ni dan tetiba pulak video tu keluar semalam. Wahai penyokong Ustaz Azhar, sesungguhnya Anwar nak bunuh karekter ulamak di Malaysia ni. Anwar patut diajar! Melampau dah ni...

No comments: