Wednesday 29 October 2014

UQASHA SENROSE BERTUDUNG, SUNGGUH CANTIK DAN JELITA !!!

Pelakon dan model, Uqasha Senrose kini telah membuka lembaran baru apabila tampil berhijab sepenuhnya. 

Memang cantik, memang menawan dan amat mempersonakan apabila Uqasha Senrose mengenakan tudung.



Ini kata-kata Uqasah Senrose :

Saya rasa tak perlulah sampai saya nak kena beritahu satu dunia yang saya kini sudah bertudung. Saya percaya, lambat-laun orang akan tahu juga mengenai perkara ini.

Saya pakai tudung atas diri saya sendiri. Jika pakai kerana dipaksa, perkara ini tidak akan kekal. Saya mahukan yang terbaik untuk diri saya dan jika boleh, saya nak benda ini berterusan. Saya harap orang mendoakan yang baik-baik untuk saya.


uqasha senrose bertudung

uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung
uqasha senrose bertudung

uqasha senrose bertudung

uqasha senrose bertudung


Syukur Alhamdulillah, semoga Uqasha Senrose berjaya dunia dan akhirat. Ami
n -sptmsg

No comments: