Saturday 18 October 2014

CINABENG DAP SUDAH LEBIH!!! HANYA KAUM BUKAN MUSLIM YANG MEMPUNYAI HAK DI MALAYSIA!!!







Hehehe!!! kat Melaka bising puok pas ni.Kat Shah Alam bukan setakat diam,yang pertahan pun ada.Dah sah Shah Alam tu kawasan melayu, pun ada pemimpin pas yang sokong pesta arak?? Hahha alahai Pas...


Tiada pemimpin Melayu di Malaysia yang mahukan Negara Islam baik UMNO, PKR mahupun PAS. Jangan taksublah dengan pemimpin baik Najib, Anwar ataupun Nik Aziz. Jangan main ikut sahaja, buka minda dan fikir.



Sudah-sudahlah la bergaduh,pokok pangkalnya bukan umno atau pas,tapi melayu itu sendiri senang diperalat dan tak bersatu padu.



Persoalannya,kenapa isu hudud untuk muslim tak boleh dan pas kena patuh tapi isu arak untuk non muslim pun pas kena patuh jugak!!!



 "...jika PR menang di Selangor,kita akan tutup kilang arak".Tentu macai-macai Pakatan masih ingat lafaz ajaib ni masa PRU 12 dulu.



Tapi jangan khuatir,Anwar Ketum dah janji nak tutup kilang tu pada 50 januari 2015.Macai-macai yang bahalol ni pun terima dengan seadanya.Kahkahkah!!!

Pas dah ditampal kulit khinzir oleh Dapig.Tak ada rasa malu langsung walau pun dihalau keluar pakatan tapi masih dok tunggu lagi..... No maruah.....!!!







1 comment:

Anonymous said...

Fatwa uztak berharga 2 juta . Ha. Ha ha.
.