Monday 13 October 2014

TAHALUF SIYASI JELMAAN TAHALUF BABI!!!!!





semenjak kita merdeka di bawah pemerintahan kerajaan Barisan Nasional tidak pernah pun mana-mana parti di dalam komponen BN yang begitu ghairah ikut sama mempromosi kan arak.

Walau pun terdapat sebuah parti cina iaitu MCA didalam komponen BN tetapi MCA lebih memahami tentang agama dan budaya Islam yang melarang manusia minum arak. Sepanjang masa MCA bersame BN kita tidak pernah melihat parti itu ikut mempromosikan arak begini hebat seperti DAP dan PKR.

Kita masih bernasib baik kerana ianya hanya berlaku di Selangor sahaja. Bayang kan jika sekiranya Pakatan Rakyat ni berkuasa memerintah negara, sudah pasti negara Malaysia akan di banjiri keseluruhan nya dengan arak.

Sebenar nya mereka bukan saja mempromosikan arak sahaja bahkan benda-benda haram yang lain seperti babi pun dah lama dulu di promosi di negeri Selangor ni.


Melayu/Islam sejati pasti akan menolak kerajaan kafir 
Pakatan Rakyat pade PRU akan datang....


Pelik juga dengan sikap pemimpin-pemimpin parti PAS ni, sanggup bersengkokol dengan parti DAP yang terang dan jelas anti Islam nye. Apakah tujuan yang sebenarnya pemimpin PAS ni bersengkokol dengan DAP?

Ramai orang melayu/Islam tidak menyukai cara pemimpin PAS bersengkokol dengan DAP. Hari ini orang melayu sudah ramai yang sedar bahawa parti DAP hanya bermain sandiwara nya dalam menyokong PAS.

Orang melayu/Islam sudah semakin ramai meningalkan parti PAS dan kembali menyokong UMNO. Ini terbukti di Pengkalan Kubor apebila PAS telah gagal menawan kerusi DUN di situ walaupun kawasan itu majoriti nya melayu/Islam-perjuangantokgajah.

1 comment:

Anonymous said...

PAS-pisss-pussy lebih terok dari UMNO sebab depa menghalalkan benda yang depa sendiri haramkan dulu. Mana dia Pork Nik, mana dia HAdi dengan fatwa hadi nya tu yang menyebabkan perpecahan umah yang terok kat Malaysia. Semoga ko orang semua dapat bahagian ko orang masing2 kat dunia dan akhirat ni. Ko orang tengok Pork Nik le ni. Kat dunia ni sebelom Allah rentap nyawa dia, dah kena bawak beg tahi sama2. Itu lah kifarah yang Allah SWT nak tunjukkan.